خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کیک شکلاتی

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۲۰ ب.ظ

هوا یه روز تابستون میشه و یه روز زمستون!دیگه فوقش پاییز...البته بازم شکر..تحمل گرما خیلی سخت تر از تحمل یکم هوای سرده

در ادامه کیکی و دیروز درست کردم و مشاهده مینمایید..چقدم بابتش مشقت کشیدم..در واقع خراب شد و همه رو یه طوری مجبور شدم سمبل کنم تا خرابی دیده نشه

قسمتم نشد خودمون مزه شو بچشیم :/ ولی خب صاحبخونه بسی خوشحال شد :/

پستی که بعد از این پست مینویسم و کلا رمزدار میذارم .اونایی که رمز یادشونه همون سه رقمه و کسیم اگه نداره و مشتاق خوندنه اعلام کنه

خوبی بلاگ اینه که هر موقع دوستات به روز میشن خبردار میشی..ولی خب دوستایی که خارج از بلاگن آدم یادش میره یهو و وقتی یادش میاد که اون لحظه نمیتونه اقدامی بکنه و باز یادش میره...


چقد خوشحالم که شبا کتاب میخونم چون اصولا آدم بدخوابیم..کتاب دخترم فرح تموم شد .بد نبود..ظاهرا بخشی از تاریخ بود به هر حال..دو جمله ی آخر کتاب خیلی تامل برانگیز بودن

اول اینکه خانم فریده دیبا بعد اونهمه تعریفاتی که از وضعیت دربار و اطرافیان شاه که مقامات بالا رو چطور تصاحب کرده بودن و وضعیت مردم  میکنه باز میگه " من نمیدونم چرا مردم انقلاب کردن و خواستار تعییر حکومت شدن!!!" و دوم اینکه میگه اگه به عقب برگردم دیگه نمیذارم دخترم زن شاه مملکت بشه و حتی ترجیح میدم زن یک کارگر ساده بشه!


عمه جان هر بار تماس میگیره میگه شهریور بیاین تبریز..من به بابا میگم هی شمام اونجا بگین بهش...والا من که از خدامه...حالا در راستای تقویت هرچه بیشتر زبان پدری تصمیم گرفتم هر روز یکی از تصاویر آموزشی زبان ترکی و که مدتها پیش گرفتم و بذارم پس زمینه گوشیم ک هی برا تکرار بشه...در پایان ماه حداقل 30تا شده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.