خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

باروووووووووووووووووووون

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹ ق.ظ

هوا محشره...بارون میاد

دیشب که برمیگشتم خونه دیدم انتهای بولوارمون و یکیم تو خیابون خودمون وسطش و سر خیابون میز و شربت و شیرینی و مولودی و اینا بود...اولین بار بود تو این سالها..سر کوچه همیشه بود این آخریا ولی بقیش نه..

پارسال با مامان همچین شبی(دیشب) رفتیم حرم ...خیلی خوشگل بود...تا برگشتیم خونه 10گذشته بود ...

دلم یه طورایی میگیره عیدا که میشه..نمیدونم چرا..شاید دلم یه شادی عمیق میخواد اما واقعیت اینه که ما عید و عزامون چندان تفاوتی با هم نداره..در هر صورت تو خونه ایم...

میگن اگه نمیتونی کاریو انجام بدی قول الکیم نده...حالا منم یه قولی دادم و توش موندم..البته دارم انجامش میدم ولی میترسم به آخر نرسه

دیروز یکی از شاگردام یه هدیه برام آورد.یه شال نخی مغز پسته ای البته من میگم سبز آبی..واقعا قشر فرهنگیا با همه فرق میکنن..برای تشکر آوردش.. آدم حس خوبی بهش دست میده

امروز صب چند بار بیدار شدم و کلی فکر کردم چند شنبس؟؟؟؟

وقتی عید میافته وسط هفته همینه دیگه

احساس میکنم پر از انرژیم...زمان میخوام

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۲
سپیدار

نظرات (۶)

۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۸ احسان خواجه مرادی
سلام
این کیکه رو خودتون پختید؟ تعارفی؟ چیزی؟ مثل اینکه اینجا خانواده رد میشه ها
وقتی دارید بقول تون عمل می کنید نگران نباشید...فوقش میگید سعیمو کردم اگر تموم نشد.
پاسخ:
سلام
بله
اینارو نمونه میذارم کالگو بگیرین :دی
خب یکم دیر جنبیدم..ینی ب شک افتادم ک انجام بدن یا نه الان پشیمونم ازین شک بی موقع
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۷ عم قزی جون ツ
بارون کجا بود بنده خدا ؛ گرمه عاقا گرمه! :|

حالا هی کیک بپر تو! قناد میشی اخرش :دی
جالب اینه ک من همش فک میکنم دیروز و امروز با هم جمعه بودن :|
پاسخ:
بترون اینجاس ما حالشو میبریم :دی

خخخ بابامم بهم پیشنهادشو داده
:|
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۴ سعید یگانه (جاوید)
لعنت بر آن پزشکی باد که به من گفت قند داری شیرینی نخور!!!!!!
نذارین خانوم! از این عکسها نذارین لطفاً !!
به قول آقای خواجه مرادی اینجا خونواده رد میشه!!
والله
به نظر میرسه امشب هم بارون داشته باشیم :-))
پاسخ:
عه وااا قندم دارین؟؟
عجب!!نمیدونستم اینجا همه با خانواده عبور و مرور میکنن.باشه دیگه نمیذارم :/
چقد خووووب D:
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۸ خانوم رنگین کمون
و چقدررر اون هدیه ها میچسبه به ادم:) مبارکت باشه عزیزم^ - ^
کیکت محشره دختر :)
پاسخ:
مرسییییی دوستم :)
آدرستو چرا نمیذاری فرزندم ؟؟
منم خیلی قول های الکی میدم که معلوم نیست از پسشون بر بیام واقعا نه گفتن از شرمنده شدن بی جهت خیلی بهتره
پاسخ:
من اصولا قول نمیدم و اگه قولی دادم هر طور شده انجامش میدم ..حتی به قیمت آزار خودم..برا همین سعی میکنم زیاد قول ندم چون بعدش خودمو باید فوش بدم :))
من کلا حرفی ندارم
:|
پاسخ:
چقد کم حرفی :|

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.