خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مالکان خاک

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ق.ظ

عصری ک میرفتم پایین توی راه پله ها صف مورچه ها توجهمو جلب کرد.دنبالشون ک کردم دیدم از ابم سر بهار خواب تا ته پله ها این صف ادامه داره...یه چیزای سفیدی تو دهنشون بود که اولش درست متوجه نشدم چیه ولی نزدیکتر ک رفتم دیدم جای مشخصیم ندارن لین سرشون و بین آجرا رو انگار دارن خالی میکنن!! همین موجودات کوچولو آروم آروم خونه ی ما رو دارن تخریب میکنن..اینقدر آروم که ما متوجه تغییرات نمیشیم فقط یهو میبینیم یه جا سوراخ شده و کلی شن ریزه کنارش مث یه تل جمع شده

یه بنده ی خدا دیروز فوت کرد..نزدیک 100 سال داشت شایدم کمی بیشتر..2_3 سال پیش فک کنم حالش خراب شد و بعد کلی خرج و دوا درمون دکتری گفتن ب زودی میمیره خانمش گریه میکرد ک من تنها میشم و ... اما نمرد و یه هفته بعدم مرخص شد..تو این 2_3 سال حال روحی و جسمیش طوری شد ک اطرافیانش ازش سیر شدن!! امشب مراسم دومش بود..خانومش خیلی ناراحت به نظر نمیرسید..خیلی این مدت اذیت شده بود..آدم پیر باشع مریضم بشه بداخلاقم باشه!! اینجاست که میگن چیزیو به زور از خدا نخواین!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
سپیدار

نظرات (۴)

از مورچه رسیدید به مرگ
فکر میکنم کمی روحتون دچار افسردگی شده
پاسخ:
:)))) یادم باشه بعدا یه خاطره از کودکیم بگم در این رابطه
بعدم مرگ به مورچه ربطی نداشت تا خونه بود فقط
از موچه به مرگ.سپی خوبی؟ مورچه ها ؟برو دکتر ............
پاسخ:
مورچه به مرگ ربطی نداشت بابااااا :/
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۸ میم مثل من ...!
عجب حکایتی!
مورچه ها چند وقت پیش پسته وبادام خریده بودم نایلون رو سوراخ کرده بودن همه رو خورده بودن مورچه ها هم پروشدن.
خدارحمتش کنه خدا هیچکی رو اینجوری پیرومریض نکنه که از مردنش عزیزهاش هم ناراحت نشن.
پاسخ:
خخ خیلی پررو شدن.زمان ما فقط شنا میکردن و خورده نونارو جم میکردن :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.