خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سهمی برای تو

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

آقای پدر هم در دام این مریضی سرماخوردگی افتادن

اولین حرفشونم اینه که " از تو گرفتم " :|

ولی خب حالا به واسطه ی ایشون، مامی جان کمیم هوای مارو دارن

البته شنیدم یه ویروس جدیده و ازونجاییم که خیلی به روز هستیم شک ندارم اینی که 2هفتس خر مارو گرفته همین خودشه!


چند روز پیش جناب خودشون فرمودن ماهانه 20 میلیون درآمد دارن..البته از هنر خودشون نه بودجه ی دولتی! داشتم فکر میکردم چطوری خرج میکنه که گفتن آقا یهو 50 دست لباس خریده!! 

گند حقوقای بالایی هام که مدتی هست دراومده...

و امروز از خریه تماس گرفته بودن که بچه ها هوس چلو مرغ کردن :(

داشتم فکر میکردم اگه هر کدوم از این آدمایی اینطوری حقوق میگیرن به خیریه ها و خانواده های نیازمند کمک کنن دیگه امثال اینا زنگ نمیزنن 100نفرو التماس کنن واسه یه غذا دادن و...

و خودشونم اینقدر اضافی ندارن که یهو 50 دست لباس بخرن!

اصلا اینا میدونن فقر چیه؟ اجاره خونه چیه؟ و هزار مساله ی دیگه..بعد چطور میخوان برای "مردم!!!!!!!" کار کنن

اما ازینا بگذریم ما آدما خیلی خودخواهیم..اگه کمکیم بخوایم بکنین اول هوسهای خودمون و تمام خواسته هامونو ارضا میکنیم بعد یه مبلغیم میدیم یه جایی

غافل ازینکه خدا حق نیازمندان رو تو زندگی ثروتمندان قرار داده ...

بی عدالتی غوعا میکنه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
سپیدار

نظرات (۲)

چه دردناک
پاسخ:
 هوم
دوست عزیز چه اشکالی داره یه نفر زحمت بکشه؟! و ماهی 20 میلیون تومان پول دربیاره و پنجاه دست لباس برا خودش بخره؟! دزدی نکرده این پولو از من و شما که ما واسه خرج کردنش حرص بخوریم؟!
بعدشم شما از کجا میدونی اون جناب به خیریه کمک نمیکنه؟! من نمیگم حتما کمک میکنه ولی شما خیلی زود قضاوت کردی.
مطمئن هم باشید که انقدر ادم های زیادی به کمک نیاز دارن که حتی اگه این اقا کل زندگیش رو میداد به خیریه بازم زنگ میزدن و واسه 100 تومن درخواست میکردن...

پاسخ:
شما دوباره نوشته ی منو بخونید تا به جای متهم کردن من به جواب سوالاتون برسید
من نگفتم اشکال داره ک اینقدر میگیره ضمن اینکه گفتم از هنر و زحمت خودشه! نگفتمم ایراد داره ایتطور خرج میکنه یا نه فقط نقل موضوع بوده و بس! هیچ حرصم نخوردم و نمیخورم بابت این مسائل ک شخصین!!!! شمام حرص نخور! گفتمم ک احتمالا کمک هم میکنن مثل خیلیا!!! پس شما زود قضاوت کردی نه من و نکته ی اصلی که مد نظر بنده بود و اصلا درک نکردین اینطور به دفاع از یک نفر بلند شدین!!! در صورتی که منظور من نه یک فرد خاص بود نه درامد و اینطور مسائل سطحی!! 
هدف من از این نوشته مساله ی مهم تر و بزرگتری بود که خیلیا متاسفانه از درکش عاجزن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.