خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نیمه ی ماه

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ب.ظ

بالاخره ازون سردردهای فلج کننده ی مغزی خلاص شدم

چقدر بی انگیزه ام برای انجام کارهام ..شاید به خاطر گرماییه که روز به روز به شدتش داره اضافه میشه

با اینحال دلم همون غار تنهایی خودمو میخواد با هوای خنکش

صبح با مامی همین نزدیکیها کاری داشتیم ک رفتیم ..دختر و پسری با ظاهری خیلی بچه مثبت!! مشغول صحبت پشت درختهای پیاده رو بودن..اینقدر بهم نزدیک شده بودن که شاید اگر همون لحظه ما در حیاط و باز نمیکردیم و بیرون نمیومدیم ... بی خیال

از هم فاصله گرفتن و خودشونو سرگرم درختا نشون دادن!!

چقدرم سناشون کم بود..

البته که من همیشه میگم نباید به هیچ کسی و مخصوصا هیچ دو نفری سوء ظن داشت

راستی عیدتون مبارک♡


سردرگمم..فکر میکنم به خیلی از برنامه هایی که تو ذهنم بوده رسیدم و مابقیشم طی زمان باید پیش بیاد اما..

اما برای بعضی چیزا هرچقدر میدوی نمیرسی..شاید چند قدمی رو هم باید آروم برداشت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
سپیدار

نظرات (۲)

اما برای برخی چیز ها هرچقدر میدوی نمیرسی
شاید چند قدمی رو هم باید اروم برداشت
چه بار معنایی داره انصافا
پاسخ:
هوم -_-
عید شماهم مبارک
منم سردرد زیاد میگیرم مخصوصا تو این ماه
باید دکتر برم...متاسفانه به مسکن عادت کردم که عادت بدیه
الان هم تازه بهار تموم شده ولی مرغ عشق ها هنوز هستن!
پاسخ:
ممنون
احتمالا قندتون میاد پایین
منم سالها به مسکن عادت داشتم باید بگم یه پا معتاد بودم!! 
ولی خداروشکر ترک کردم ؛)
حجامت خیلی خوبه مخصوثا این روزا
مرغ عشقارو ما تو قفس به زور نگهمیداریم وگرنه نمیمونن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.