خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

این موجودات ناز نازی

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۸ ب.ظ

وقتی مامی جان از پس ددی بر نمیاد طی یه حرکت منو میندازه جلو

در واقع من میسم سپر بلا..هم حرفای مامی رو پیش میبرم هم غرولندای ددی رو میشنوم..البته به من کمتر غر میزنه ددی جان.اصولا ما با هم کنار میایم

گاهی فک میکنم ینی تو این سن هنوز همو نشناختن یا بعضی از بحثا و لجبازیاشون اقتضای سنشونه؟؟

به هر حال من گاهی طرف اینو میگیرم و گاهی اون که نه سیخ بسوزه و نه کباب

بریم سر اصل مطلب

چرا مردا اینقده ناز نازین؟؟؟؟ لابد الان همه تون انکار میکنید!! عمرا اگه زیر بار برم

خدا نکنه یه مردی مریض بشه..باید کلی خواهش و التماس و ناز و نوازش و توجه 100برابری کنی تا آقا مثلا دمنوششونو میل کنن وگرنه که از اول فقط با همون صدای خش دار مردانه و خیلبم محکم میگن "نع نمیخوام :| "

غیر این باشه عمرا خوب نمیشن

ما دو هفته درد کشیدین و مریض بودیم هیچ کی نگفت خرت به چند؟

بالاخره با تلاش خودمون بعد دو هفته نجات یافتیم

خدارو شکر پدرجان دو روزه سرپا شدن بر اثر بذل توجهات مامی و البته اون عقبا هم بنده

حالا مامی میپرسه مگه تو مریض بودی؟؟؟ :/

هه دیشب یه موش "فک کنم همستر بود" بزرگ اومد تو حیاط قایم شد از دست یه گربه ک سرشو از زیر در آورده بود تو و داشت سرک میکشید

اینقده بزرگ بود اول فک کردیم خارپشته به خصوص ک پشتشم تیره بود

حالا معلوم نیست واقعا رفته یا یه جایی قایم شده!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۲
سپیدار

نظرات (۶)

خوب کاری میکنن ناز نازین
اصلا ناز نازی نباشن شما بی کار میشید 
اگه نازشونو نکشید چکار مفیدی خواهید داشت؟
موش میخوامممم:•(
پاسخ:
:| 
کار مفید؟؟!! :|
چقدم ادعا دارن -_-
موش میخوای چیکار؟؟ کثیفه :/
من به هیچ عنوان انکار نمیکنم حرفت رو خواهر..
آقایون بسی لوس و نی نی کوچولو تشریف دارن..هیچ وقت هم بزرگ نمیشن..هیچوقت..
آخرین پست بنده هم مصداق همین موضوع هستش
وای منم موش دوست دارم ..کاش میگرفتیش😊
پاسخ:
خوبه که تو هستی تایید کنی حرفای منو
بزن قدش😊

خیلی گنده بود -_-
تو زندگش شما باهاش موش بدووانم
پاسخ:
مشکلت با من چیه؟ :|
۰۳ تیر ۹۵ ، ۰۵:۰۲ احسان خواجه مرادی
دقیقا اقتضای سنشونه
خصوصا اگر یکم پا به سن گذاشته باشن بهونه گیر میشن
شما خونسردی تو حفظ کن و غصه هیچیو نخور، مطمئن باش وقتی فرستادنت دنبال نخود سیاه مثل لیلی و مجنون قربون صدقه هم میرن
شما سعی کن طرف هیشکدومشونو نگیری و تا میتونی محبت کنی، 
تو این سن پدر و مادر تشنه محبت فرزند هستند شده باشه با یه دستبوسی ساده
بعد کل ما مردا ناز نازی هستیم همینیه که هست! خصوصا اگر مریض شیم....یه خانونم از نزدیکان هم تو خونه ببینیم که دیگه هیچی..ناز میکنیم اساسی
عرض کردم همینیه که هست..
پاسخ:
بله تجربه شو داشتم.هی میخوام وارد جریانات سیاسی شون نشم نمیذارن که! 
من قربانیم :(

خوبه که اعتراف میکنین این وضعیت رو اعصاب و
۰۳ تیر ۹۵ ، ۰۸:۵۷ دوست آشنا
نازناز که نمیشه گفت.واسه اینکه هرچی گیرتون بیاد داخل مثلا دمنوش هست و میریزن.تازه اگه ادم را نکشه.یه دمنوش هم واسه علی نیییا لازمه.
پاسخ:
اولا هرچی میریزن لازمه دوما شما مردا جون عزیزتر ازین حرفایین که هرچیزیو تا سر در نیارین چیه بخورین
:))
هیچیییییی
خخخخ
پاسخ:
:))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.