خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خوابناک

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ق.ظ

بالاخره اذان شد..مهمونا هنوز نیومدن..نماز میخونم و یه شربت خاکشیر شیرین میخورم..از بس شیرینه گلومو میسوزونه..یه خرما و دو بند انگشت نون شیرمال میگیرم دستم و میرم

خیابونا خلوته..اولین دور برگردونو میخوام دور بزنم! یهو یادم میاد باید برم هنوز...باز میرسم به اولین خیابون بعد میدون..نوشته شقایق! خدایا یعنی ندیدم و رد کردم؟؟

میخوام از دور برگردون برگردم به طرف میدون که یادم میاد نه هنوز باید برم بالاتر..

پارک میکنم و پیاده میشم..کمی ک میرم جلوتر میبینم چقدر جای پارک هست و من چرا اینقدر دورم؟؟ برمیگردم و ماشین و میارم جلوتر..تو استخرم منو یادشون نیست..کارت نشون میدم اسم شاگردمو میپرسن..بالاخره 10دقیقه به 9 کنار آبم..

حوصله ی تو آب رفتن ندارم..از بالا میبینم و ایراداشو میگم..

یه اشنا میبینم و یکی که میاد آمارمو میگیره..سال چندم و کجا کار میکنم..

10 دقیقه زودتر میگه تعطیل کنیم..کمی معطلش میشم..مامانش برام شله زرد فرستاده

برگشتنا ترافیکه..یه نفر بهم میگه لاستیک عقب کم باده دوباره تکرار میکنه و بالاجبار برمیگردم طرفش..چن لحظه ای نگاش میکنم اما چیزی نمیگم و برمیگردم..

مهمونا رفتن اما بچه ها هستن هنوز..

آخرین گروه 1:30 میرن و نمیتونم بخوابم دیگه

بارها چشامو میمالم..جلو اینه میبینم ک دورتادور چشمام سیاه شده..چشامو میشورم و با خودم فکر میکنم خوشگلتر شدم یا ماه رمضون باعث شده اینطوری ببینم..(خودشیفتم خودتوتین -_-)

خواب داره چشمامو به بند میکشه و من با فکر روز بعد و کاراش چشمامو رو هم میذارم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۴
سپیدار

نظرات (۳)

جدا از تک و توک غلط املایی هایی که دارید
انصافا نمیدونم چطوریاس که دور چشم خانوما یه نمه سیاه که میشه خوشگل تر میشن
حالا نمیدونم بر اساس کدوم قانون نانوشته است
پاسخ:
چشمم روشن :|  :| :|
برای چی چشمتون روشن؟
پاسخ:
محض شرارت :دی
خودتوتین خیلی خوبه آخه چند نفر مثل ما وجود داره؟ مگر اینکه دوقلوی همسان داشته باشیم که نداریم
پس خوش به حال همه که من هستمP:
پاسخ:
بله :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.