خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

من ناجی :دی

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ب.ظ

سرعتش خیلی زیاد بود ویییژژژژژژژژ و تق! محکم کوبیده شد به در و نقش بر زمین شد

به پشت افتاده بود و دست و پا میزد تا برگره اما غیر ممکن بود..مرگشو باور کرده بود چون دیگه هیچ حرکتی نکرد

از دور این موجود کوچولوی خاکی که شبیه پونز هستو نگاه میکردم

عین هلیکوپتر صدا میکرد موقع پرواز

اول خواستم از فرصت استفاده کنم و با یه دمپایی راحتش کنم بعد گفتم ولش کن خودش میمیره تو این حالت..باز ازونجا که خیلی مهربونم دلم نیومد دهن ماه رمضون دستم آلوده به خون یه موجود بیگناه بشه..این بود که رفتم برش گردوندم تا بتونه راه بره ولی بهش گفتم حالا که نجاتت دادم خودت برو بیرون و دیگم نیا آفرین.خیلی حرف گوش کن بود رفت !

کلید اسرار: بیایید با حیوانات مهربان باشیم

یه لونه زنبورم تو دیوار حیاط یافتم به زودی عسلم صادر میکنیم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
سپیدار

نظرات (۴)

فک نکنم اون زنبورا عسل ساز باشند

الهی یکیشون بیاد پای چشتون یه مشت بکوبه
تا زیباتر بشید
:|

پاسخ:
عههههههههههههه :|
من چه هیزم تری به شما فروختم؟؟
حسود هرگز نیاسود -_-
ای بابا
کلی منتظر موندم گزارش روزانه اپ کنید
خخخ
خیلی بده که هیچی ستاره روشن ندارم برم شر بزنم بهشون
پاسخ:
حالا همین دوتا ک نوشتم داشته باشین تا بعد :پی
واقعا دست مریزاد 😁😁😁
چه خوشحالم برای گذاشتن کامنت اینجا احتیاج کد امنیتی نیست😋
پاسخ:
خخخ
اره خیلی چیز بیخودیه
منم دلم نمیاد موجدات کشته بشن بالاخره اون موجود در مقابل میانگین سنی آدما عمری نمیکنه چرا باید همون عمر کوتاه رو هم ازش دریغ کرد؟
سعی ام اینه باهاشون مداخله پیدا نکنم حتی توصیه میشه اگر در طبیعت سنگی رو از زمین برداشتید باز همون سمتی که بود به سر جاش برگردونید تا موجوداتی که زیر اون پناه می گیرند و زندگی می کنند دچار مشکل نشوند;)
پاسخ:
اوه این خط آخر چه جالب بود! کلا دیدگاه جالبی داری :)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.