خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

چشمهای تاریک

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ق.ظ

بیاین این چند شب و برای هم دعا کنیم که هر دعایی در حق دیگران کنیم به خودمون میرسه


متاسفانه عزاداریامون عزاداری نیست وحتی این شبهاروهم حقیقتا قدر نمیدونیم

تلاش فقط در بیدار نگهداشتن چشمهاست اما دلها هنوز خوابن..

جوشن کبیر نهایتا نیم ساعت باید طول بکشه و قرآن بسر 10 دقیقه نه یکساعت این و دوساعت اون!!

کاش اونایی که دستشون تو کاره بفهمن..کاش مردم متوجه بشن..

دعا کنیم همه بیدار بشیم برای مابقی عمرمون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
سپیدار

نظرات (۵)

به جان شما نباشه به جان خودم
جوشن کبیرو نمیشه کمتر از یه ساعت خوند
ولی قران به سر همون حدود ده دقیقه میشه
بقیه اعمالو چه کنیم؟
من سعی میکنم تا جایی که میتونم واجباتو انجام بدم بعد کار مردمو را بندازم
منتها این شبای قدر مهمه
به هر حال یک سال رزقمون رو باید از این سه شب بگیریم
تا الان هر دعابی شب قدر کردم بی جواب نمونده
خدا کنه این دعایی امسالمم براورده بشه
برا شمام دعا کردم
مطمئن باشید به زودی براورده میشه دعای من در حق شما
:))))
چه اعتماد به سقفی دارم

پاسخ:
چرا میشه حالا دیگه 45دقیقه نه یک ساعت و نیم دوساعت که!
بقیه اعمال میتونیم بریم خونه مون هر اندازه توانایی داریم انجام بدیم و مهمتر از همه ام به نظر من دعاست.من ک تو مسجدا به قدری کنر درد نیشم دیگه فقط میگم خداکنه زود تموم بشه بعدم میام خونه دیگه نمیتونم بشینم -_-
برا همین زودی برمیگردم دیگه
خوش به حالتون
مرسی برای منم دعا کردین.چقدم خفن :))) استرس گرفتم
هنوز شب قدر 19 رمضان به پایان نرسیده
از خدا می خواهم که آدم های مثل شما زیاد بشن و همه قدر همدیگه رو بدونیم اگرچه از هم دوریم خیلی دوست دارم که به آرزوهات برسی و از خدا می خوام که کمکت کنه
پاسخ:
مرسی لطف داری ولی من اونقدر خوب نیستم دعا کن خوب باشم

۰۵ تیر ۹۵ ، ۰۷:۵۸ خانوم رنگین کمون
اره تو مسجد واقعا ادم اذیت میشه وقتی طولانیش میکنند عزیزم:( ولی خداییش منم نمیتونم جوشن کبیر رو تو کمتر از یک ساعت و نیم بخونم! مگر فقط روخونی کنم. اما قران به سر گرفتن رو قبول دارم
دعا کردم امسال بهترین اتفاقا برات بیفته سپیده جان...

پاسخ:
پس انگار من خیلی تندخوانی میکنم :))
مرسی عزیزم انشاالله برای شمام همینطور
نخخخیرم!
جوشن کبیر 2 ساعت و نیم
قرآن سر گرفتن 3 ساعت
یه ساعتم روضه 
نهایتا شیش ساعت!

پاسخ:
اونوقت از ساعت چند شروع مبکنین؟؟؟ '__'
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۱ احسان خواجه مرادی
بعد اذون صبح خخخخخخخخخ
پاسخ:
اوهوم -_-

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.