خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

حزیران ماه

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ق.ظ

امشب به جای حرم رفتیم حجامت حزیران

یکی از دوستای قدیم و همکار فعلیمم بردم برا اولین بار میترسید ولی خب راضی بود .قرار شد هر موقع میرم ببرمش

9روز دیگه ماه رمضون تموم میشه و میریم سرکار..اخ اخ یاد اومد خدا به خق این شبا نگذره ازشون هنوز نصف حقوق ماه قبلو ندادن ذلیل شده ها

شاگردمم گفتم هر روز بریم تموم شه حالا هی خبر میرسه مهمونی دعوتیم..امسال اقبال بهمون رو کرده انگار

دیشب مهمونی عمو جان همه رو دیدیم..و همه باز فردا تلپن اینجا

هیچ اتفاق خاصی درجریان نیست جز اینکه هرچی به تهش میرسیم بیشتر گشنم میشه و اینکه کلی خیاطی کردم این مدت.شما سفارشی ندارین احیانا؟؟

هه خوشم میاد چاپلوسی بعضیارو که نمیکنی و تحویلشون نمیگیری هوا دستشون میاد!! بعد هی دنبالتن همه جا..حس خوبیه.باکلاسم هس

و نکته ی آخر: همسران گرامی لطفا وقتی قبل از هر گردهمایی و مهمونی به هر دلیلی میونه تون شکرآب میشه طوری رفتار کنین که بقیه نفهمن!!! زشته دیگه بزرگ شدین

همش باید تذکر بدم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۶
سپیدار

نظرات (۳)

من یه مانتو میخوام
راسی
یادتون باشه در مورد موضوع بزرگ شدن حتما از قبل با همسرتون هماهنگ کنید
لذت دعوا به اینه که به خارج از محیط خانواده کشیده بشه
پاسخ:
اندامی یا راحتی؟؟ خخ
باشه هر موقع اومد میگم بهش
عجب!!! کی این نظریه رو ارایه کرده حالا؟؟؟
خودم شخصا به این نتیجه رسیدم
مانتو دیگه راحتی و اندامی نداره که
از این خفاشیا بود قدیما مد بود
یه دایره رو میگرفتن جای کلشو سوراخ میزدن میفروختن دونه ای هفتاد تومن
از اونا میخوام
پاسخ:
صحیح!
خب بلدی که درست کن.یه دای ه بردار کله شو سوراخ کن.تولید انبوهم میتونی بزتی
حجامت خیلی خوبه..من از اول بهار شروع کردم ، سه نوبتش رو رفتم ..آخریش اول خرداد بود 
میگم ردش یه کوچولو مونده..نمیخواد بره یعنی!😱
باید بازیگر خوبی باشی که بتونی در اوج ناراحتی ، طبیعی و خوشحال خودتو نشون بدی..من تا حدودی میتونم ولی همسر خیر😛
پاسخ:
خوبه منم سه نوبت بهارو رفتم ولی حجامت حزیران از امراض یکستل بدنتو نگه میداره و خیلی توصیه شده.همین روزا هم وقتشه
نه بابا میره همش چرب کن :))
اصولا اقایون نمیتونن ولی کلا برای بقیه خیلی سو تفاهم ایجاد میشه ما اخیرا مورد اصابت یکیش قرار گرفتیم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.