خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

روز از نو

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ق.ظ

سال نو مبارک!

وقتی از شب قدر تقدیر یکسال نوشته میشه پس با اومدنشم سال نو میشه

امیدوارم دعاهای امسالتون اجابت بشه و منم یادتون نرفته باشه

دیشب ماه عسل و دیدییییین؟؟ :)) باز من دیدمش :پی

چقدر غم انگیز بود ..همون فاجعه ی منا و ..چند نفر از حاجی های زنده مونده رو اورده بودن

اگه مسئولین ما کاری که لازمه نمیکنن احیانا (شایدم میکنن ) اینجا دیگه خود مردم باید تحریم کنن و نرن!! والا پولی ک اونا از ایرانیا در میارن کم نیس ..

القصه...

سرماخوردگی به مامی رسید .منم نتونستم قانعش کنم روزه نگیره امروزو دیگه تا دلتون بخواد از افزار تا سحر چهاز تخم و آویشن و کلی چیزای بدمزه به خوردش دادم

یه چیزاییم بود (دونه های به) مث جودی ابوت تو یه دستمال پیچیده بودم دیشب پیداش کردم دریت کردم برا مامی..

چندین سال پیش یادمه شنیده بودم امریکا (و دوستاش البته) یه سری بیماری هارو خودشون درست میکنن.. بین مردم شیوع میدن بعد داروشو درست میکنن .اون زمان حرف این بود که کشفیاتشونو امتحان میکنن..مثل بمبای شیمیایی که آلمان درست کرد ریخت روسر مردم ما و بعد هم شیمیایی هارو برای درمان میپذیرفت!!

چیزی که حالا بهش رسیدن تجارت دارو هست..مردم و مریض میکنن تا هر روز داروهای بیشتری بفروشن.. حتی دیشب تو گفته های یکی از خانوما بود که اونجا یه چیزایی مثل اب بی بو درحال پخش شدن بوده و بعدش ادما بدنشان بی حس شده و یکی یکی می افتادن..

برنامه ی "عصر"شبکه افق ساعت 9 شب راجع به بیوتروریسم یا همون دستکاری ژنتیکی و دارو و ایناست مجریشم آقای طالب زاده که خودشم مسموم شده در جریان آخرین سفرش به عراق

پیشنهاد میکنم ببینین به نظر من که جالبه


و آممممااااااااا D: هیچی دیگه همین! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۹
سپیدار

نظرات (۳)

خیلی خوب بود مخصوصا برای من که مرتبط لا رشته ام صحبت می کرد مرسی که اطلاع دادی بازم برنامه های خوبی شنیدی اطلاع بده حتی زودتر مثلا یک هفته زودتر! حیفه آدم از اطراف خودش بی خبر بمونه:)
پاسخ:
خوشحالم که خوب بود :) من خودم وقت داشته باشم میشینم میبینم ولی اغلب مشغولم و از برنامه ها بی خبرم.تکرار این برنامه رو روز بعد ساعت 2ظهر میذاره
رشتت چیه؟
حرفی ندارم
گزینه جیم
هممون عقیم میشیم به زودی
این تئوری یهوده که بیشتر درباره اولاد زایی هست
یعنی ترور های بیولوژیکی رو بیشتر اون ها رواج دادند
پاسخ:
پس اینا چین؟  :دی
بهتره بگیم نسل کشی! نسل شیعه رو میخوان نابود کنن
کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران
پاسخ:
چه رشته ی باحالی👏👏👏
موفق باشی
معلومه خیلی زرنگیاا 😊

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.