خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بازگشت به تکرار

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ب.ظ
به زودی بر میگردیم به روال عادی زندگی و جدا قصد دارم مث عادم برنامه ریزی کنم!!
از شلوغی بهم ریختگی خوشم نمیاد اما حقیقتش تحمل چهارچوب تکراریم ندارم!! به شدت در کارهام تنوع طلبم و به هیچ وجه نمیتونم یه کارو برای روزهای متوالی به تنهایی انجام بدم..حوصلم ازون کار سر میره

پ.ن 1: زنها عموما از "نرها" متنفر و فرارین نه از "مردها" !!! که اولی به وفور هست و دومی به ندرت...(بلانسبت جمع حاضر) همینکه از یکی خوشمون اومد محرم نمیشیم برای دیدن و شنیدن و گفتن هرچیزی!!!!

پ.ن 2: بچه همسایه تو دستشویی حیاط مونده بود تا مامانش برسه..اینام کولر روشن کرده بودن و درارو بسته بودن صدای فریاد بچه رو نمیشنیدن..آخرش زد زیر گریه که بیا دیگه...مادرای الان ک یکی دوتا بیشتر بچه ندارن چطور متوجه عدم حضور طولانی یکیشون نمیشن؟؟؟؟؟ بازم دم مامانای دوره ی خودمون گرم ♡♡
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۱
سپیدار

نظرات (۷)

بله بله
نرها برازنده ماده ها هستند
البته محرمیت چیز خوبیه
اونی که شما گفتید مادر نیست
یک ماده است
بلانسبت جمع حاضر
خخ
پاسخ:
محرمیت به حرفه مگه؟؟ 
ینی چی؟
اصلا محرم یعنی چی¿
هر دختر و پسری که همو دوست داشته باشند در همین حد که پسر از دختر بپرسه به ازای مهر معلوم فلان قدر با من ازدواج میکنی
اونم بگه بله
محرمند
پاسخ:
صحیح! 
حالا اگه اینو نپرسه چی حاج آقا؟
اگر اینو نپرسه دیگه بستگی به دختره داره
اگه دلش با مرده باشه حلاله
اگه نباشه هم که هیچی دیگه حسابش با کرام الکاتبینه
پاسخ:
شما مرجع بشی بی شک کلی مقلد پیدا میکنی.بعش فک کن
همه مراجع نظرشون همینه
فقط یه مسئله ای هم هست
‌پدر دختر حداقل یکبار باید در حضور دختر از اون پسر تعریف و تمجید کنه
اینطوری دیگه حله حله
پاسخ:
واقعا اینارو کجا نوشته ؟؟ :))
حالا باید ترفند بیاندیشیم عکس یارو رو طوری به بابا نشون بدیم ک به جای تعریف گوشمونو نبره :))
آهان 
اون مدلی که شما فکر میکنید من فکر نمیکنم اخه
الان یه مدل چیزی باب شده
که مثلا دختر پسر همو میخوان خانواده ها میدونن ولی عقد نمیکنن
من اون نسخه رو برا این منظور پیچیدم
اون که شما میگید عکس نشون بدید
اون دختر پسر شرایطشون فرق داره
اونا باید برن صحن امام رضا ع یه زیارت بکنند بعد برن دفتر مرجع تقلیدشون بعد از لونجا به همراه نماینده مرجع برن خونه پدر دختره بعدشم که بادا بادا مبارک بخونن
خخخخ
انصافا تو این فکرم که برم یه دوره حوزه مرجع بشم
پاسخ:
:O
:|
:/
پناه بر خدا.شما اصن متوجه نشدی قضیه ای که من نوشتم چی بوده حاجی
آره حتما برین حوزه فقط شمارو کم داره :)))))))
:|
کدوم قضیه
من این نظرات رو راجع به قضیه ای که نوشتید نزاشتم که
:|||||
کلی گفتم که دور هم بخندیم
:|
زیاد نخندید دندوناتون خراب میشه
پاسخ:
:| :| :| :| :|
شما امشب جوشونده لازم داری -_-

دوس دارم اصن :|
یاد. حرف اون دختر بچه سه چهار ساله افتادم که از باباش چیزی خواست پدره گفت ندارم بخرم بچه هم بر میگرده میگه شما که اگر نداری واسه چی بچه دار شدی؟
میگن کل خانواده همون موقع تو افق محو شدنp:
پاسخ:
:)))))))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.