خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دلنوشته های یک خیاط

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹ ب.ظ



خیاط که باشی میدانی کوک زدن گاهی سخت ترین کار دنیاست

کوک زدن همه ی لباسها تنها با نخ سیاه و سفید

مهارت میخواهد تا کسی نبیندشان

باید لا به لای پارچه های سرخ و سبز و آبی پنهانشان کنی

اصلا خیاط که باشی دیگر همه چیز را بهم کوک میزنی و بر قامتت میپوشانی

صبح را به شب و روزها را به روز بعد و هفته را به هفته ی بعدی...

خیالهایت را هم به ابرها میدوزی

شاید روزی پلکانی شد برای پروازت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۱
سپیدار

نظرات (۳)

چقده خوشتیپم هستید
میگم
با تسبیح خیاطی میکنید؟؟؟
:)))
پاسخ:
در خوشتیپی من که شکی نیست
آره برا اینکه به وقت ضرورت بکنمش تو چش بعضیاا !!
من چشمم در اومد
کفایت میکنه
بزاریدش زمین
:)))
پاسخ:
یه نظامی هیچ وقت سلاحشو زمین نمیذاره :پی
ضمنا دشمن که یکی دو تا نیس!
خیلی خوبه بازم عکس بگذارید باعث غنای مطالب میشه😀
پاسخ:
باشه :))))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.