خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

عشق همیشه خیس من

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ب.ظ



هیچی مثل آب نمیتونه آدم و آروم کنه.دروغ میگم؟؟؟

وقتی عصبانی یا گرفته ام به محض اینکه وارد آب میشم فروکش میکنه

این شاگرد سفت و سختمم نمیدونم چیکار کنم..فعلا بهش گفتم 10 جلسه ی بعدیش باید پشت سرهم و هرروز باشه..

طبق معمول دور برگردون اول و پیچیدم..میشد مستقیم برم ینی یادم اومد ولی بعد اونهمه راهنما زدن ضایع بود دیگه..ما مث آقایون نیستیم ک تا اراده کردیم مسیر و عوض کنیم انگار نه انگار 4تا ماشینم پشت سرمونن!!!!

بعله ما به دلیل رفاه حال سایرین،قوانین و رعایت میکنیم

خلاصه خدا این آب و از ما نگیره


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
سپیدار

نظرات (۲)

ما  خیلی باحالیم
ولی اقایون قدر این مراعات ها رو نمیدونن 
آب عشقههههههه
پاسخ:
خیلیییی :)) ♡
واقعا 
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۰ خانوم رنگین کمون
منم هروقت اعصابم خرده دلم میخواد یا دوش بگیرم یا برم استخر! الان تو خیلی خوشبحالته که مربی شنایی دختر:)

پاسخ:
خاصیت ابه دیگه ولی من دوس ندارم دوش بگیرم فقط باید بپرم تو آب :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.