خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تهدیدات خدایی

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ب.ظ

چه استرسی بهم وارد شد :|

کاش میذاشتم همون فردا میرفتم :/

باید با مدیر روزای فرد حساب کتاب کنم..مجبورم یه بار دیگه برم

ماشین و روشن کردم رسیدم نزدیک سر خیابون دیدم آمپر ته قرمزه 😨

گفتم یا خدا تو راه میمونم که!

رفتم اولین پمپ یه ذره وایسادم فهمیدم گازه :(

هیچی دیگه تا پمپ بنزین بعدی کلی آیه الکرسی و صلوات که نمونم..

وقتیم رسیدم جوجه ها داشتن میرفتن...چقد رو اعصاب بود امروز

صبم اتوم سوخت!! یه تیکه از لباسیم ک میدوختم سوزوند قبلش :/

خدایا چی شده دقیقا؟؟؟ بی تعارف بگو لطفا .اگه قراره بمیرم خودمو آماده کنم؟؟؟

اینم منظره ای که قبل سحر مینگرم و نقشه ها میکشم براش


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
سپیدار

نظرات (۲)

معمولا وقتی چراغ زرد رنگ روشن بشه بین 50 تا 70 کیلومتر میتونید رانندگی کنید
ضمنا همیشه هر وقت بنزین کل ماشین به یک سوم رسید باید به چشم یه آلارم بهش نگاه کرد و سریع بنزین زد
البته آدمیزاده و ممکنه یادش بره اما اگر خیلی آدم فراموشکار باشه حتما باید یه گالن بنزین داشته باشه تو ماشینش
ضمنا این پاسیو خیلی خالیه.....خیلی میشه پرش کرد با انواع گل و ...
اون نرده ها جوون میده برای انواع پیچک
پاسخ:
چراغ زرد چیه داداش قرقی ما یهو قرمز میشه بعدم خاموش :))) کلا زیاد فرصت جبران نمیده
ولی میدونستم چقد داره و هنوز وقتش نشده ولی متاسفانه خود آمپر خراب شده انگار چون بنزینم زدم تکون نخورد :/
بله برا این بهار خواب نقشه ها دارم البته خودم حوصله شو ندارم برا سرگرمی مامی فقط
مامیم همین نقشه پیچک و شروع کردن ولی خب اولشه هنوز
با تشکر از پیشنهاداتتون اسسسسستااااااااادددد

من فکر میکردم قرقی تون پرایدو هست...پرایدو اینجوریه
آمپر بنزین هم خیلی مهمه تعمیرش باشه تو برنامه تون
خواهش میکنم 
پاسخ:
نه یکم کوچیکتره
روش محاسبه بنزین بدون آمپرم بلدم P:

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.