خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

زندگی پارچه ای

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

سخت مشغولم

کلی فسفور سوزوندم و گشنمه

دارم سعی میکنم یه طرحی بکشم برای لباس ولی بدیش اینه ک پارچه ها آماده ان و پارچه جدید قراره نخرم :(


اینم وضعیتم غار تنهاییم -_-


مدل میخوام! 

کی میخواد اینارو جمع کنه؟؟ :((

2ساعت دیگم میرم آخرین جلسه ی این شاگردمو میکنم تو حلقش 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
سپیدار

نظرات (۳)

همچین میگید جمع کردن انگار چی هست
تاپ تاپ میندازید تو صندوق درشم میزارید
من موندم اسباب بازیای خروس جان تو صندوق شما چی میخواد شایدم واسه مرغتونه
من از اون سوسمارا میخوام:°(((
الان این مدلی که زدید اسمش چی میشه؟
ساتنه؟؟

پاسخ:
اگه بخوام اونجوری مث کمد آقای ووپی جمع کنم که هردفه یه چی بخوام باید بریزم همع شو بیرون.دونه دونه تا کردم تو پلایتیک مهصوص بعد صندوق -_-
خروس جان قربونش برم پایین در حال سینه خیز و لگد زدن به پلاستیکای پارچه و خوردن سوسمارش بود.تولدتون و بگین با بچه ها بخریم براتون بفرستیم :))
مدل؟؟ ساتن؟؟ ساتن اسم پارچه است :/
والا داهات ما یه خیاط داره
این مانتوهای ساده یه تیکه رو میگه ساتن
البته حرف شما درسته
ولی معمولا پارچه های ساتن رو اون مدلی میدوزند
به همین جهت اون مانتوها رامیگه ساتن

پاسخ:
شما به خیاط زنانه ام مراجعه میکنین عایااااا؟؟؟؟؟ 
والا اینا ک من کشیدم مانتو نیستن پیراهنن :|
بعدم الان دیگه مانتو ساتن مد نیس به خیاطتون بگین
زیاد میرم خیاطی زنونه
:دی

پاسخ:
با چه هدفی؟؟ :O

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.