خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پرنسس

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۶ ب.ظ

در جریان جستجوی مدل از یه مدلی خوشم اومد ولی به هیچ کدوم از پارچه ها نمیخورد!!

رنگشم سفید یود

یهو یادم از ساتنای سفیدی افتاد که تو دوره ی ژورنال برای دوخت شنل عروس خریده بودم و یه بخشیشم قیچی زدم اما هیچ وقت ندوختمش

یه باز فقط به دوستم قرض دادم بعنوان رومیزی برای مهد کودکش استقاده کنه -_-

ازونجا که از کودکی همیشه لباس سفید برابر بود با زود کثیف شدن و خراب شدن این بود ک اول تردید کردم ولی بعد خیلی هوشمندانه و مقتدرانه تصمیم گرفتم این تابو رو بشکنم!

پارچه هایی که 6 سال مچاله شده رو باز کردم و آستریم توش پیدا کردم..یه مربع 150 در 150 که زمانی بعنوان رومیزی عید نوروز استفادش میکردم و اتفاقا جاییم ک سبزه آب میدادیم روش کاملا هویداست

یاد اسکارلت تو فیلم/کتاب برباد رفته افتادم که وقتی دختره ی ذلیل مرده با رت باتلر قرار داشت که مخشو بزنه پرده های خونه شو کند و سه سوت برا خودش یه لباس با شکوه دوخت

حالا خداکنه عروسی دعوتم کنن نگن آقای..باتفاق بانو :|

اونایی که تک فرزندا رو عروسی دعوت نمیکنن خیلی نامردن :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۵
سپیدار

نظرات (۳)

ماش شالّا
از هر انگشتتون یه هنر میریزه!
خوشبحال همسر آینده تون...
حسابشو بکن یه خانمی که :
هم ناجی و مربی شنا باشه
هم از پرده های خونه سارافون و سانتافه و لباس با شکوه بدوزه،
تازه با باک خالی راه بیفته تو مشهد آیت الکرسی به لب با اون خیابونهای عرض و طویلش و با ماشین حساب ذهنی میزان مصرف بنزین رو در بیاره که تو راه نمونه،
بعد نصفه شب بره استخر اونم با خانوما، کلی شنا آموز هم زیر دستش،
70 تا 70 تا شناآموز تحویل بگیره 55 تا 55 تا تحویل بده(یعنی تو هر دوره 15 تا رو خفه کنه) تازه تک فرزند هم باشه و بخواد طفیلی پدر و مادرش عروسی هم دعوت بشه
و دو تا دوست پایه به عنوان ربع گمشده داشته باشه
و انوخ از "نرها" (منظور مردها هستن در قاموس ایشون) متنفر باشه
 در عین حالی که عشق سریال ماه عسل و احسان علیخانی هم باشه
و بعدشم تو خیابونای مشهد لایی بکشه با قرقیش، 
محشره واقعا!!!! محشر.....
خدایا خودت میدونی که هر مردی لایق این فرشته نیست! انی فرشته رو خودت ببر بالا در کنار سایر فرشته ها لااقل یکم این بلاگ خلوت شه :)))))))))))))))))))

پاسخ:
ینی من اسممو عوض میکنم اگه جبران نکنم این زحمتتونو با این نامه ی بلند بالا :))))))
خدا این فرشته (من) گذاشته تا شما انسانها درک کنین فرشته ینی چی؟؟؟؟؟ بعد با ذوق و شوق بیشتری کارای صوابتونو انجام بدین :)))))
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۱ سعید یگانه (جاوید)
هزار ماشاالله
یعنی این آقای احسان چنان نامۀ اعمالی دستتون داد که بعید می دونم روز قیامت دست راست و چپتون جا داشته باشه برای اینهمه تاریخچۀ عملکردتون در این دنیا !


پاسخ:
بله ایشون یه مدت میرن تو سکوت بعد یهو یه عریضه مینویسن 
حالا ایشالا جبران میکنم ایشون یه مورد و از قلم انداختن :))
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۶ سعید یگانه (جاوید)
البته من همه نظرهام رو برای همه خصوصی میفرستم. این بار یادم رفت دکمه خصوصی رو بزنم :-)
پس لازمه ادامه بدم برای اینکه خدای نکرده سوءتفاهم نشه.
وبلاگ آقای احسان رو یکی از وبلاگهای خوب و مفید در بیان می دونم و بسیار هم به شخصیتشون احترام میذارم.
پاسخ:
آقای احسان جنبه شون خیلی بالاست اصلا از هیچی ناراحت نمیشن .شما خیالتون راحت سوئ تفاهم نمیشه :)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.