خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

امواج سرگردان

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ب.ظ

از قبل ماه رمضون تصمیم قاطع گرفتم تو 3 مورد تغییر کنم.در واقع اصلاح بشم...حالا بعد گذشت 3 ماه دوتاش تا جایی ک میبینم تثبیت شده و سویم سعی در مراعاتش دارم

بالاخره آدم باید هر از گاهی خودشو رفرش کنه دیگه

از فردا دوباره سر کارو رفقا و شاگردا و البته اعصاب خوردیای بی کفایتی مدیر و تصمیم گیران مجموعه و کسری حقوق ما..خیلی به خودم میگم فکرشو نکن..نذار عشقی ک به کارت داری مغلوب مسائل و مشکلات مادیش بشه.. 

دیروز تو سرویسای بهداشتی بهشت رضا، بالای منبع مایه دستشویی یه لونه ی کبوتر بود و دوتاهم جوجه توش بودن..یکن بزرگ شده بودن اما هنوز نمیتونستن پرواز کنن..کبوترا موجودات خنده دارین .یه میخم ک از دیوار بیرون زده باشه میرن روش لونه بسازن..همین در توری ورودی هال خونه مون..تاحالا بارها اومدن سیخاشونو چیدن رو هم و به محض باز شدن در همش ریخته! 

صبح یه مطلب تکراری راجع به سرطان زا بودن امواج موبایل و وای فا خوندم..صرف نظر از سرطانش دیدم بهتره یه ساعتایی کلا وای فا خاموش باشه..دلیلی نداره آدم همش منتظر خبرایی از اون طرف خطوط باشه! کسی ک کار واجب داشته باشه با تلفن یا اس ام اسم میتونه خبرت کنه..لااقل اینجوری جذابیت این دنیای شبکه ای هم حفظ میشه

بعد از این ساعتایی ک میرم پایین قطعش میکنم شبام از 10:30 دیگه قطع و خواب یا مطالعه

صبم رفتم پایین قبلش مودمو خاموش کردم و اونجام رادیو روشن کردم

یادم اومد چقد عاشق رادیو بودم .چه شبا که میچسبوندمش به گوشم تا خوابم ببره...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۷
سپیدار

نظرات (۲)

نمی دونم این راسته یا نه ولی گفته میشه که کاکتوس امواج وای فای رو جذب میکنه نمی دونم شاید نگه داری ازشون اطراف دستگاه وای فای مفید باشه:)
پاسخ:
چند روز پیشا اتفاقا تی وی همینو گفت ک درست نیست
چقد کم پیدایید
خبریه؟
یعنی مبارکه؟
پاسخ:
نه بابا خبر کجا بود یا کار دارم یا بقیه کار دارن :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.