خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نوشته های آخر شبی

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ب.ظ

وقتی عادت کردی یه ماه شب تا صبح بیدار بمونی معلومه دیگه سر شب خوابت نمیبره!! حتی اگه ظهر نخواببده باشی

بعد عمری نشستیم خندوانه ببینیم ددی اومد نشست هی گفت ساعت 12 ..ساعت 12:30..هرچیم میگم 11 پدر جان! میگه نه 12 ..هیچی دیگه عطاشو به لقاش بخشیدیم

یه مشکل دیگم ک با تموم شدن ماه رمضون پیدا کردم نهاره..قبلنم سر کار ک نمیخوردم خونه ام به زور..حالا باز شروع شد

ظهر تو ماشین بیکار بودم فاصله بهشت رضا تا خونه رو چرتم گرفت..ماشین وایساد حیرون اطرافمو نگاه کردم دیدم آشنا نیس!! ...پیاده شدیم فهمیدم نزدیک یه رستوران معروفیم..دیدیم شلوغه هاااا منتهی فک نمیکردم صف باشن!! فک کردم شاید کسی مراسمی داشته و اینا مهموناشن..یکی از خدمه خیلی با احترام البته توضیح دادن ک باید صف وایسیم! گفتم بی خیال بابا بریم ...و رفتیم

اینقده بدم میاد برا غذا وایسم تو صف!!! اصلا بگن غذا از بهشت اومده عمرا اگه من یکی وایسم!!! 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۷
سپیدار

نظرات (۴)

بله
مشخصه
همینه که لاغرید دیگه
:دی
پاسخ:
بله
شمام نهارو ترک کنین چربیا آب میشن :دی
۱۸ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۹ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
من مث جغد عمل میکنم :/
پاسخ:
:))
مرفه بی درد!
پاسخ:
O.o 
اون ک شمایین اینجا فقط :))
شب ها خیلی زود میرسن به 12 اصلا نمی فهمم چطور زمان به اونجا میرسه باید یکبار زنگ بذارم هر ساعت زنگ بخوره ببینم وقتی ساعت 21 میشه مشغول چه کاریم بعد یهو میشه 00.00!
پاسخ:
آره فکر خوبیه :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.