خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یک نوشته ی سیاه

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ب.ظ

دیروز به شدت خسته کننده بود ..ساعتا باز زیاد شدن..هوا به شدت گرم و خفه کننده است..با کمترین زمان استراحت بیشترین کارو ازمون میخوان و حقوق مونم به سختی میدن..و بهتره بگم یه بخشیشو نمیدن اصلا و فقط وقت کشی و بازی با کلماته تا زمان بگذره و کلا بیخیالش بشن...و به همین راحتی لقمه های حروم و میبلعن و تو شکم زن و بچه هاشونم میکنن با ظلمی که در حق ما میشه..لابد میگین جاتو عوض کن یا اعتراض..متاسفانه بعضی قسمتاش همه جا مشترکه و چندان فرقیم نداره..من هیچ وقت ازین آدما نمیگذرم و واگذارشون میکنم به خدا که میدونم بهترین انتقام گیرنده اس وقتی که میبینه ما تلاشمونو کردیم اما نتونستیم حقمونو بگیریم..و دو روز پیش حدیثی خوندم که "هرکسی که به دیگران ظلم کنه در همین دنیا دامنگیر خانواده و فرزندانش میشه حتما " 

دیروز و شنبه از هوای وحشتناک اونجا دچار همون سردردای وحشتناک شدم..و با یه قهوه ی غلیظ تا قبل خواب کمی تسکینش دادم..

دلم نمیخواد به این سیاهی ها فکر کنم و پررنگشون کنم اما سالهاست فکر میکنم اینجا جای زندگی نیست!! گوشه گوشه ی این مملکت پره از این اتفاقات..مدیران و مسئولانی که به راحتی ظلم میکنن و زیر دستاتی که هییییچ کاری ازشون بر نمیاد!!!!!

گاهی فکر میکنم هیچ قانونی وجود نداره جز قوانین ظلم به هرکسی که میتونید

یکی از دوستام داره اقامت امریکارو میگیره..حالا اینکه چرا اونجارو انتخاب کرده شاید به این دلیله که راحت از سایر کشورا اقامت میدن..ولی صرف نظر از مکانش بهترین کارو میکنه

همه جای دنیا مشکلات هست..حق و ناحق  هست..تبعیض هست..اما لااقل یه جاهایی یه خرده فرهنگهاییم هست..یه قوانینی که به اعصاب راحت ترت کمک میکنه..پروازی ک از عصر منتقل میشه به فردا صبح هرروز اتفاق نمیافته!!! وقتت همیشه و همه جا بی ارزش ترین کالا تلقی نمیشه!!! ..... بهشتی تو این دنیا وجود نداره اما بعضی جاهاش زیادی جهنمه!

تنها مورد امیدوار کننده اینه که مثل عراق و سوریه اینجا جنگ نیست که اونم مدیون تعدادی انسانهای از همه چیز گذشته ایه که زمینی نیستن و الا شک ندارم خیلی از مسئولین دلسوز خونه هایی تو نقاط دیگه ی دنیا دارن و اگه اتفاقیم بیافته ب سرعت نقل مکان میکنن و شاید از همین امروزم دارن برای همون روزشون جمع میکنن که اینهمه آدم و زیر پاشون نمیببنن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
سپیدار

نظرات (۱)

میدونید چیه
مسئولین همین کا هستیم که روزی زیر دست بودیم
و الان شدیم مسئول
:)
پاسخ:
نه والا بعضیا از اولم میدونستن کجا قراره برن!!
بعدم در اصل قضیه هیچ قرقی نمیکنه
وقتی هیچ نهاد نظارتی درستی رو هیچ سیستمی وجود نداره و با پول میشه همه کار کرد اوضاع ازین بهترم نمیشه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.