خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

روح روشن

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ب.ظ
بعضی وقتا حرف نزده حسمو میگیره
نگفته میفهممش 
وقتی تعریف میکنه خوووب حس میکنم
هرچقدر ازش دلخور باشم و لجم گرفته باشه کافیه ببینمش!
انگار نه انگار...
وقتی حالم بد میشه حالش بد میشه
وقتی حالش بده حال منم بد میشه
وقتی با همیم انرژیمون در حد انفجارم میرسه
شده با آدمای این شکلی باشین؟؟؟
برخورد کردین با کسایی که همه جوره انرژی های مثبتشون بهتون منتقل بشه؟؟
من یکیشونو دارم...یه دختر با انرژی های فوق العاده مثبت و این تنها عقیده ی من نیست..همه کسایی که میشناسنش همین و میگن
منتهی یه فرقی بین من و بقیه براش هست!
و اون با بقیه برای من
نه من مثل اونو داشتم نه اون مثل منو
انگار خدا روح ما دونفر و تو یه مسیر قرار داده
نمیدونم هنوزم تو این مسیر کسی یا کسایی هستن یا نه...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
سپیدار

نظرات (۴)

اصلا درک نکردم منظور این پستو:|||
پاسخ:
نفر اول -_-
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۲ دوست آشنا
در حد پیش دبستانی بنویس تا علی نیا هنگ نکنه.................هم حس تم
پاسخ:
😨 چرا اینقد با این بنده خدا لجی؟ :O

الهی خدا این جور آدما رو حفظ کنه وجودشون پر از خیر و برکته
پاسخ:
الهی :)
دوست خوب سرویس طلاست
خدا برات نگرش داره....
پاسخ:
هوم
مرسی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.