خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خود واقعی او

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ق.ظ

خیلی از آدمای اطرافم اون چیزی که فکر میکنن نیستن حقیقتا!

منظورم رو اون بخش از خصوصیاتشونه که خوبه

این آدما اعتماد به نفس بالایی دارن و عموما هم ناشی از رفتار اطرافیانشونه

قصد تعریف و تمجید و خودبزرگ بینی ندارم اما خیلیاشونو با خودم مقایسه میکنم میبینم چندین پله بالاترم ولی اعتماد به نفسم خیلی پایینتره و باعث شده بیشتر وقتا خودمو نبینم

شاید به این دلیل که اطرافیانم رو داشته هام تاکید و تمرکز نداشتن..یه جورایی براشون عادی بوده! بهتره بگم به چشمشون نیومده.. و اینجوری بوده که خودمم هیچ وقت به چشم خودم نیومدم و دسته کم گرفتم

حالا فهمیدم که باید از داشته هان در مقابل ایرادات ناشی از حسادت و خودبزرگبینی های کاذب خیلیا دفاع کنم و محکم پاشون وایسم!


پ.ن: هر روز باید ب خودم یادآوری کنم که فقط به خاطر عشقی ک به کارم دارم میرم سرکار و مسائل مادی و اتفاقاتشو به هیچ وجه نباید توجه کنم! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۰
سپیدار

نظرات (۳)

۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۲ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
:/

اره والا
پاسخ:
-_-
امروز بعد از مدت 2 ماه رفتم شنا واقعا سبک شدم! تصمیم گرفتم به زور هم شده تمریناتم رو از سر بگیرم زمان برعکس قدیم ها دیر می گذشت!
ولی خدا رو شکر تکنیک ها یادم بود
واقعا ورزش لازمه ی نشاط و سرزندگیه
پاسخ:
اره خیلی لازمه.ادم کلی حالش خوب میشه
فک میکردم این مدت شنا میکنی
استادم ازم خواست که دفاع کنم منم از خیلی کارهام زدم تا بتونم اون رو به نتیجه برسونم که خدا رو شکر کارها خوب پیش رفت و دوباره شنا رو آغاز کردم :)
پاسخ:
کار خوبی کردی.پایان نامه مهم بود واقعا باید تموم میشد تا خیالت راحت شه
موفق باشی :)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.