خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اتاق امن

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۱ ب.ظ

لاین و از گوشیم پاک کردم..به نظرم بیخود و مسخره بود...همون آدمهایی ک تو فیس و تلگرام و اینستا دائم در حال نمایش خودشون به اشکال مختلف هستن اونجا و جاهای دیگم ممکنه باشن... جذاب به نظر نمیاد!

هرکسی به نحوی نمایش میده ..یکی با دست نوشته هاش یکی با کپی متنهای عاشقانه و جوکهایی که هزار جای دیگه هم میبینی و یکی هم با عکسها و ژستهای مختلفش...

و سالهای سالم که بگذره من همین وبلاگ نویسی رو به همه ی اون ابزارهای نو ترجیح میدم

این بین دوستی دارم که خوندن دست نوشته ها و هنر عکاسیش منو سخت مجذوب میکنه...گاهی انگار حرفهای منو میزنه *الف ص* با همین اسم کوتاه 

یه دوست ارزشمند از دوران کارشناسی 

چه زود گذشت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۲
سپیدار

نظرات (۱)

کارشناسی چی بود رشته تون؟
لاین داغون بود همون پارسال که موبایل لمسی خریدم تا نصبش کردم فهمیدم خوب نیست تازه اصلا از استیکرهاش خوشم نمیومد خوب شد پاکش کردی

پاسخ:
مدیریت آموزشی.زیرمجموعه علوم تربیتی
اره منم اصن خوشم نیومد

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.