خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

چیزی شبیه زندگی

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

باز همون سرماخوردگی چند وقت پیش یا چیزی شبیهش!

سر درد و خستگی و کوفتگی...4ساعت پشت سرهم آموزشی واقعا ظلمه آخراش دیگه حال نداری..آب سرد و محیطم سرد..حتی وقت نمیشه بری یه چیزی بخوری..بعد 4ساعت اینقدر گشنم میشه که هرچی میخودم سیر نمیشم انگار!

4ساعت و نیم بعدیو دیگه چرت میزنیم سر آب..

اون یکی استخر ک شاگردمو میبرم خییییلی شلوغ و کی به کیه! یه عالم بچه مدرسه ای میان همه شونم شیطون و هرکاریم دلشون بخواد میکنن..کلا کسی کار ب کارشون نداره!! ناجیا و مربیا یکی دو جا جمعن و مشغول حرف زدن..شاید یکیشون بعد نیم ساعت پاشه یه دوری بزنه..خیلی بیخیال بودن دیگه

یکی از همکارام همچین بگی نگی دپرسه..میخوام با بچه ها هماهنگ کنم براش تولد بگیریم..چند وقت دیگه تولدشه..خونه یکی از بچه ها و ب بهانه مهمونی و دور همی و غیبت همسر صابخونه البته!

تا باشه ازین ماموریتای همسران!

از قالبای بلاگ خوشم نمیاد.دوس دارم یکم قالبای جینگیلی مستون بذارم!

خیلی رو میخواد آدم به برادرزاده ی خانومش بگه یه بعداز ظهر بیا دنبال ما بعد ببرمون پارچه بخریم!!! بعدم برو بدوز برا پرو بیارشون :|

من نمیدونم چرا گفتم باشه!!!!! دلم میخواد خودمو گاز بگیرم به خاطر این حرکت

ولی عمرا ک برم..حتی زنگم نمیزنم..مگه من بیکارم یا وقت اضافه دارم؟؟؟؟؟

اینقده کار دارم ک نمیرسم ی استراحت درست درمون بکنم یه ذره جون بگیرم اونوقت آقا چه دستورا میده! هنوز کلی کارای خودم مونده ک بابتشون باید برم بیرون ولی نرفتم

هنوزم حرف دارم ولی دیگه حوصله ندارم :/


پ.ن: چند تا فیلم شنا دیدم..دلم میخواد مث قبل هر روز درست حسابی شنا میکردم..با این برنامه ریزی مزخرفشون نمیشه..حیف..لعنتیا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۷
سپیدار

نظرات (۴)

۱۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۴ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
اخییی
ایشالله بهتر باشی :)
پاسخ:
ممنونم عزیرم ♡:)
بدترین مریضی سرما خوردگیه
لطفا به اسم خرید مانتو شیک منو لینک کنید
باورت نمیشه چه کمکی به من می کنی
پاسخ:
اره مریضی بیخودیه
متاسفم آدرست جزو اسپما بود اصلا باز نکرد
ایشالا زودتر خوب شی و بیای این قالب ضایع جینگیلی مستون رو عوض کنی!
راستی  الان شما بردار زاده خانم اون آقا بشی، اون آقا کی شما میشه؟ هر چی فکر کردم به نتیجه ای نرسیدم!
پاسخ:
دیگه ازین قشنگتر نبود والا 
بعدشم اینکه جینگیلی مستون نیست
شوهر عمم -_-
چه قالب وبلاگت خوبه:)
همین که تنوع باشه خوبه نیاز نیست جینگیلی مستون گیر بیاریD:
پاسخ:
اره به خاطر رنگش گذاشتم
نه جینگیلی مستون جایگاه خاص خودشو داره :)))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.