خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

حمام روح

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ق.ظ

یه چیزی حال روحیمو خیلی عوض کرد!

اولش فکر نمیکردم چنین اثری داشته باشه اما بعد مدتی خودم متعجب شدم!!!

هر وقت میرین حمام غسل با دونیت رو حتما انجام بدین..به نیت توبه و به نیت نشاط!

بعد از مدتی خودتون اثراتشو در احوالاتتون متوجه میشین

یه خصوص اگه تصمیم دارین یه بدی رو در خودتون از بین ببرین


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۶
سپیدار

نظرات (۲)

مثلا چی بدی ای؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
بدیای ما
شما ک بدی نداری  -_-
منبعش چیه تو مفاتیح؟
پاسخ:
منبعشو نمیدونم چون خودمم از دیگران شنیدم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.