خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خرس صورتی

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ب.ظ

من توی اتاق راه میرفتم و لباس و وسایل مورد نیازمو جمع میکردم

جوجه خروسمونم که به تازگی چهار دست و پا میکنه دنبال من این طرف و اون طرف میومد تو همون یه ذره جا!

وقتی مامی اومد و باهاش بازی میکرد و دستاشو تکون میداد که مثلا داره دنبالش میکنه طفلی جوجه مون هنگ میکرد!! اول فرار میکرد و میخندید بعد یهو دور میزد به طرف دشمن فرضی و میخندید و با سرعت به سمتش میرفت!!

خب یعنی اینکه داره فرار و دفاع و یاد میگیره یا بعبارتی تکمیلش میکنه!

و روز قبل که تو یه مهمونی مرتبط با اقوام درجه یک جوجه خان بودیم، ایشون گریه مینمودند و چون مامانش مشغول پذیرایی بود مسئولیت خطیر بغل کردن و راه بردن شازده به گردن خاله جون افتاد

نه بغل عمه هاش میرفت و نه اون یکی مادر بزرگ و وقتیم نزدیکش میشدن جیغ میزد :)) اعتراف میکنم خیلی باحاله این صحنه خخخ

اونا هم مدام میگفتن که الان خسته اس وگرنه از صبح بغل من بوده و فلان

خلاصه که ظاهرا جوجه خان روابط بهتری با ما داره تا اونا

گرچه که هر وقت وارد اتاق من میشه میبینم که چشم طمع به خرس پشمالوی صورتی بالای کمد و پاتریک چسبیده به آینه داره! ولی خب اگه رفتارش خوب باشه اینا هم قابل اغماضه 

گفتم خرس پشمالو یاد سخن گهربار یکی از دوستام افتادم که میگفت مرد باید مث این خرسای عروسکی بزرگ باشه :))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
سپیدار

نظرات (۴)

خرس باید شاسخین باشه %)
پاسخ:
:)
فیل که بزرگتره! 

پاسخ:
پیغام شمارو بهش میرسونم :))
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۴ سعید یگانه (جاوید)
منم همونی که احسان گفت!!
:-)
پاسخ:
از وقتی شما با این آقای احسان دوست شدین خلاقیتتون یکم اومده پایین.من نگرانم
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۶ سعید یگانه (جاوید)
میگما...
این جوجه خروس، همون بازیگر نقش اول تراژدی غم انگیز کاسه مخصوص تقویت موها نیست؟؟!!!!!!!!!!!
پاسخ:
چرا همونه :/
دارم سعی میکنم خاطرات تلخ و فراموش کنم -_-
البته که چند بار اشکشو در آوردم :دی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.