خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

رقص دونفره

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ق.ظ
3سال گذشت
امشب دلم بیشتر هوایت را کرد
اگر بودی حتما دعوت میشدی
و حتما می آمدی
بازهم باهم میخندیدیم..به همه چیز
شاید بازهم باهم میرقصیدیم
یادت هست؟
شیرین ترین تصویر همان رقص دونفره مان بود که گاهگاهی به یاد لبخندهای شیرینت نگاهش میکنم
امشب ناگهان دلم برایت خیلی تنگ تر شد
هنوز هم با حسرت میگویم رفتی...
برای چندمین بار ته دلم خالی میشود از نبودن همیشگی تو
از آخرین سفر بی بازگشتت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶
سپیدار

نظرات (۹)

بابارقاص!
یه کلاس شناکه واسه من قبول نکردی بزاری!حداقل یه کلاس رقص بزاربرامون،ثواب داره!
پاسخ:
من اصولا انسان گناهکاریم خیلی فکر ثواب جمع کردن نیستم
بابا گناهکار!
پس ازبهشت برات نامه میفرستم!
پاسخ:
دست شما درد نکنه که اونجام به فکر نیازمندانی
یه سفارشیم بکن برامون
همسرتون بودن؟
پاسخ:
نه.عمه عزیزم بود ک خیلی دوسش داشتم و 3سال پیش از دست دختراش دق کرد و بر اثر ایست قلبی فوت شد
خدا رحمتشون کنه....یعنی شما با عمه مرحومتون میرقصیدی؟
پاسخ:
ممنون
چیز عجیبیه؟؟؟

آخه سناتون به هم نمیخورده....البته بستگی داره چه رقصی باشه
اصلا شما که رقص بلد نبودی!
پاسخ:
هه عمه ی منو ندیده بودین که! خیلی باکلاس بود و خوشتیپ و اصلا سنش به قیافش نمیخورد...هلیکوپتری خخ
دیگه اون موقع تو جمعیت خودمو گم کردم :پی
حیف اونموقع شما نبودی کلاس بذاری برامون استاد
آهاااااااااااان..عمه اختر عمه اختر که میگن ایشون بود هلی کوپتری میزد؟
راستی من برای آموزش رقص عربی اماده هستما...هر وقت خواستی بگو شروع کنیم
پاسخ:
شما شروع کنین من همیشه اماده ام
منظورت این نیست که از تو وبلاگ رقص یادت بدم؟
پاسخ:
اگه واقعا بلد باشین که روش اموزش هیچ فرقی نباید داشته باشه.پس معلومه تبلیغات کلاس رقصتون کلاه برداریه.خوب شد فهمیدم
پولمو پس بدین لطفا 
مشهدی بازی در نیار.....تا همین جا سه جلسه آموزش بوده
بریز به حساب بانک پاسارگاد من
والا فردا بلند میشم میام مشهد دم استخرتون!
پاسخ:
دم در چرا بفرمایید داخل :)))) تا پوستتونو بکنن 😆
پولمو میدین یا با فتا جون بیام سراغتون؟؟؟
با فتا و شقایق و نسترن و ...همه با هم بیایید نهایتش به همتون رقص عربی یاد میدم
پاسخ:
عجب!!!

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.