خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

عروسی سینمایی

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ب.ظ

عروسی دیشبم مث سایر عروسیایی ک اخیرا رفتیم بیخود بود

داماد از اول تو خانوما بود بدترین قسمت این عروسیا هم اینه که یه نفر به اسم دی جی!!! میشه مجری و کاگردان یه فیلم سینمایی !!!

مهمونا کلا تماشاچین...الان ورود عروس و داماد...الان رقص عروس و داماد...رقص عروس تنهایی..مدل دیگه ی رقص عروس برای داماد!! رقص داماد با ننش رقص عروس با ننه ی داماد رفص کوفت با زهرمار.....!!!!!

الان بیاین شاباش بدین

الان خواهرای داماد بیان قر بدن فقط

الان ننه ها بیان

الان عمه ها بیان....

الان رقص چاقو.. بریدن کیک ...کادو دادن...آقایون درجه یک بیان کادو بدن و عکس بگیرن

خب اصلا چرا مردم و دعوت میکنین شما؟؟؟؟

به مهمونی برا خودتون بگیرین فیلمتونو درست کنین دیگه

شامم ک شده همه جا کباب شور و جوجه ی خشک ک متنفرم ازش

آدم حوصلش سر میره

بعد بالاخره آخر مجلس داماد تشریفشو میبره و خانوم دی جی به فکشون استراحت میدن!!

واسه اینکه یه حالیم ب مهمونا بدن 4تا آهنگ مخصوص پارتی!!! نه عروسی! پخش میکنن و همه ام میریزن اون وسط ک اصن جا نیس!!

با آهنگ فارسی و ترکی و کردی و عربی و خارجیم همه یه مدل میرقصن!! 

هدف فقط تکون خوردنه برا باز شدن حجم معده جهت صرف شام!!

ینی از عروسی رفتنم بیزار شدم 

ساعت 1 رسیدیم خونه 

منم به لطف قهوه ی عشقولانه ای که مامی جانم عصری در بدو ورود تقدیمم کرد تا تو عروسی خوابم نبره تا نزدیک 3 بیداری کشیدم -_-

فردام میخواستیم با رفقا بعد مدتهااا بریم سینما که یکیشون عمش فوت کرد امروز و برنامه ملقی شد :/

گفتم بعد اینهمه فشار کاری یه روز بریم حالشو ببریم نشد که نشد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶
سپیدار

نظرات (۵)

ان شاا...عروسی خودت :-)
پاسخ:
من عروسی نمیگیرم به جاش میریم خارجه :))
شما بلد نیستی
حیف که من خانوم نیستم
از این به بعد رفتی مجلس عروسی هدایت جلسه رو باید شما در اختیار بگیری
دی جی کیلویی چنده/
لازمه اش اینو دو سه تا رقص رو خوب یاد بگیری
مثلا رقص باله تانگو هندی عربی....
که همه جلوت کم بیارن
بعد بجای اینکه اول بگی ننه ها بیان  بگی نوه ننه ها بیان
بعد خودت پارتنر انتخاب کنی
مثلا ننه داماد رو بکنی پارتنر عروس
خود داماد رو بکنی پارتنر داماد!
چه شود!
بعد یه کار بکنی بهت التماس کنن که بابا سپیده خانوم آهنگو قطعش کن شاه فنر شکوندیم!!!!!!
بعد میکروفون رو بگیری دستت و بگید خانومای گلم میتونید فقط چند دقیقه که من صحبت میکنم استراحت کنید و 
بعد جلسه رو وصلش کنی به مولودی و بگی صلوات بفرستن
براشون مولودی بخونی که بگن خدا پدر مادرتو بیامرزه باز مولودی بهتر از شکستن شاه فنره!
مدیریت جلسه یعنی همین...
باز مشکلی داشتی به خودم بگو راهنماییت کنم
پاسخ:
:))))) مدیریتتون خوبه هااااااا
باید پیش شما دوره بگذرونم حتما
البته اصلاح کنم...داماد باید پارتنر مادر عروس بشه...اشتباه لپی بود
ما در خدمت شما هستیم
البته کلاس اموزش رقص رو که شرمندم جون شما نامحرم هستید
ولی میتونید تو کلاسای مدیریتی من شرکت کنید هیچ مانعی نداره
هزینه اش البته کم نیست گفته باشم
پاسخ:
نگین استااااااد!!!! من برا رقص عربی فقط رو شما حساب کردمااااا
:)))))

اوووه مای گاد!
 رقص عربی که هزینه اش خیلی بالاست..تازه تجوید هم لازم داره!
توصیه میکنم یه چند تا هنرجوی دیگه هم پیدا کنید که هزینه تون سرشکن بشه 
پاسخ:
وقتی استاد خوب باشه دیگه هزینه مهم نیست
حالا صوتشم دقیق نبود عیب نداره
همه میریزن اون وسط که اصلا جا نیست :-} 
حتما پنبه باید توی گوش گذاشت وگرنه احتمال مصدوم شدن گوش بالاست=:O 
پاسخ:
پنبه رو خوب اومدی
بین بلندی صدا و فضای موجود هیچ هماهنگی نیست

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.