خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بهترین مراقبه

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

به نظرم نماز نوعی مراقبه است

یه تلاش برای تمرکز و جمع کردن روح و در واقع فکر نکردن به هیچ چیزی

و فکر میکنم خدا نماز و نه برای تشکر از خودش که به خاطر بخشیدن دو هدیه به انسان واجب کرد

یکی قنوت نماز و بعدی دعای بعد از نماز

دعاهایی ک مستجابن

به شرطی که در طول نماز برای جمع کردن روحمون مراقبه  و تمرین کافی داشته باشیم

اونوقت دعا هم که میکنیم فکرمون فقط یه جاست!



پ.ن

برای دوست جان دعا کردم تا خدا نیاز مالیشو برطرف کنه به روشی غیر از قرض و خوشحالم که همینطورم شد..البته از من نخواسته بود اما اگه همچنان درست نمیشد باید کمکش میکردم..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۹
سپیدار

نظرات (۳)

برامنم دعاکن دیگههههه.
پاسخ:
باشههههههه
امروز بدجور یادت هستم کاش دوباره میشد همدیگرو ببینیم اون سری خل بودم عیبم ازت میومد.
باوجود اون همه بدبیاری اون روز ولی یه روزفوق العاده بود وهیچوقت یادم نمیره مخصوصا خانمه که بزور لینک کانالشو میداد.
پاسخ:
الهیییی 
خخخخ
آره خیلی خوب بود هنوز یادم میافته گرمم میشه :))
منم دعا کن :'( 
=:O رومی دوباره برگشته
خیلی ها دیگه نیستن اون ... یا عم غزی
... رو دورادور میشناختی یا ناشناس بود؟
دیگه نیستش چرا؟ 
پاسخ:
چشم :)
رومی رو تو تلگرام دارم عم قزیم همینطور برا همین اینجا نمیان نامردا p:
نقطه نقطه تو وب قبلیمم بود یه بار دعواش کردم قهر کرد دیگه نیومد :/
یکی دیگم ک گفت عشقش گفته نرو :| 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.