خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بدخواب

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ق.ظ

وقتی به شدت خسته ای و با شاگرد تنبلتم قرار گذاشتی فردا ساعت 8 بیاد! هیچی بدتر از بدخواب شدن  نیست

انگار نه انگار این من بودم که از خستگی داشتم بیهوش میشدم

بدتر اینکه 5روز سخت و برنامه ریزی کردم براش و بعدش تو تقویم دیدم 3شنبه تعطیله رسمیه !!

امیدوارم اون 1روزش نمونه باز!

بی خوابی و شب بیداری شدیدا روی صورتم و نقاط خون مرده ی زیر چشمم پیداست

باید یه فکری بردارم!

برای خیلی چیزا باید فکری بردارم....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۵
سپیدار

نظرات (۱)

خب الان اگه مثل من از پنجره صدای ارگ عروسی نمی گذاشت بخوابی به این نتیجه میرسیدی که عروسی رو ساده گرفتن خیلی به تنظیم خواب جامعه کمک می کنه :-\ 
پاسخ:
من خیلی وقت پیش به این نتیجه رسیدم ک کلا عروسی نگرفتن به خیلیا و خیلب چیزا کمک میکنه :))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.