خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

لطفا خجالت نکشید

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۳ ب.ظ

وقتایی ک خلوته در حین دیدبانی دادن ورزش میکنم

البته ورزشهای ایستاده که بتونم اطراف و خوب نگاه کنم

همکارام خجالت میکشن جلوی مشتریا ورزش کنن چون نگاه میکنن ولی من اهمیتی نمیدم

اونا ب هر حال اظهار نظرشونو ارائه میدن..

یه همکار چاقیم داریم ک طفلی افسرده ام شده ب خاطر چاقیش..بارها بهش گفتم ورزش کن کنار آب ک گفت روم نمیشه..بالاخره در مورد نحوه و زمان و میزان غذا خوردنش باهاش صحبت کردم و قانعش کردم ک از این فرصت استفاده کنه برای ورزش

اولش فقط حلقه کمر استفاده میکرد..اوایل سختش بود ولی الان دیگه راحت تر میزنه.. بعد گفتم قبل شروع شیفت ورزشمونو شروع کنیم ک یکم گرم کنیم تا مشتریا بیان...روز اول واقعا خنده دار بود..حرکاتو نصفه نیمه و ب سختی انجام میداد..و الام دیگه بدون خجالت سر شیفت ورزش میکنه با من و البته منم جانفشانی میکنم و بیشتر از قبل ورزش میکنم ب خاطر اون

امروز گفت 2 کیلو لاغر شده تو این 3-4 روز!

در گام بعدی جانفشانی هم تصمیم گرفتیم روزای فرد ساعت 6:30 صبح پارک باشیم و پیاده روی کنیم 1 ساعت و ماشین هم نبریم!

حالا از فردا این برنامه شروع میشه رسما ولی تا کی ادامه داره خدا میدونه

بزرگترین مزیتش زود بیدار شدن و استفاده از وقته

 

پ.ن1: صبح نمیدونم دقیقا ب چه دلیلی فشارم افتاد البته ن خیلی زیاد.در حد 8.5 - 9 سردرد بدی داشتم و همکارم اومد فشارمو گرفت ضمن اینکه گفتن دیگه مردنی شدی و اموالمو بین خودشون تقسیم میکردن یه عده ام وایساده بودن ک فشارشون گرفته بشه!! 


پ.ن: بعضی خوابا اینقدر شیرین و دلچسبن که دلت میخواد بیدار شدی بگی خدایا این آپشن و لطفا اضافه کن تو واقعیت ..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰
سپیدار

نظرات (۳)

۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۳:۱۷ سعید یگانه (جاوید)
ساعت 6:30 بیدار شین؟؟
واسه ورزش؟؟؟!!!!!!!
خوش به حالتون
:-)

در مورد پ.ن 1) هم خدمتتون عارضم:
در روایات معتبر و متعددی به موضوع بسیار مهم سهم الارث بردن هم وبلاگیها از اموال مرحوم (و مخصوصاً مرحومه ها) اشاره شده. لطفن من و احسان یادتون نره
ممنون
پاسخ:
نه دیگه 6:30 راه میافتم یعنی 6 باید بیدار شم
خب شمام بیدار شین ک خوش ب حالتون بشه 

اولا ک دور از جونم -_-
دوما اتحاد شما ب دلیل اینکه بر علیه من زیاد رای صادر کرده از ارث محرومه کلا

چه کار خوبی کردین:)) کمک :)))
اون همکارتونم چه با سرعت وزن کم کردن:)
با پی نوشت دوم چقدرررر موافقم:)
* قالبتون قشنگه:)
پاسخ:
خخخ از بس انسان دوستم :))
اره خیلی سریع وزن کم میکنه سریعم چاق میشه البته!
مرسی :)♡
چه خوب ولی معمولا بعد از کاهش وزن اگر تمرینات رها بشه چاقی سریع تر بر می گرده کلا بدن تمایلی به از دست دادن هیچ بافتی رو نداره حتی اگه چربی باشه وقتی نیست راحتی ولی وقتی برای خودش جا سازی کرد جای خالیش برای بدن احساس میشه و سعی در جبرانش می کنه
پاسخ:
درسته
من ب شخصه مشکلی ندارم الانم برا اضافه وزن ورزش نمیکنم ولی خب این دوستمو فعلا باید دنبال خودم بکشونم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.