خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اون روی خود من

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۷ ب.ظ

از 20 دقیقه به 7 بیدارم..پیاده روی و بعدم خونه تو غار تنهایی نشستم و از ساعت 10تا 1:30 مشغول دوختن یک دست لباس علی اصغر بر جوجه شهاب شدم که فردا قراره بره حرم

شاگردم سرما خورده..میخواست نیاد اما گفتم هر طور شده بیاد تا تموم شه دیگه این دو جلسه

امروز بیشتر کار کرد ولی اومدنی نیم ساعت دیر اومد و نیم ساعتم زودتر گفت تعطیل کنیم

وقتی رفتم سمت ماشینم دیدم یه پژو با فاصله دو وجب زده جلو ماشین من.ماشینمم تو سراشیبی بود 

اولش خواستم دنده عقب برم و رد شم اما نشد..3بار امتحان کردم اما هر بار نزدیکتر میشد

یه یارویی جلو در سوپری وایساده بود و نگاه میکرد

پیاده شدم گفتم نمیدونین ماشین مال کیه؟

گفت مال منه.بلد نیستی رانندگی کنی چرا ماشین سوار میشی و کلی دری وری بارم کرد..گفتم شما ک بلدی بیا ماشینتو بردار خب اینجا سراشیبیه ...خلاصه خیلی عوضی و بیشعور بود کلی چرت و پرت گفت و یه صحنه ام لج کرد ک بر نمیدارم .... اینقدرم وحشی بود و بد حرف میزد ترسیدم دیگه جوابشو بدم... بالاخره با کلی زر زر گاریشو برد عقب 

خیلی عصبیم کرد مردک روانی تا جایی که از اونجا تا خونه تو ذهنم باهاش دعوا میکردم و بعدشم گفتم ای خنگ! شماره ماشینشو بر میداشتی و میگفتی الان زنگ میزنم بیان ب جرم مزاحمت جمت کنن مرتیکه زودتر گورشو گم میکرد..منتهی اون لحظه اصلا ب ذهنم نرسید

چرا اینقدر بعضیا عقده ای و روانین نمیدونم

مرتیکه مریض عمدا ماشینشو چفت کرده بود 

ازش نمیگذرم و مطمئنم پاشو میخوره به زودی!

لعنت به هرچی آدم مریض و عوضیه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۵
سپیدار

نظرات (۳)

۱۵ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۲ سعید یگانه (جاوید)
متاسفانه این بیماری در مردهای ایرانی شیوع بسیار زیادی داره.
به شکلی مذبوحانه تلاش میکنن که انواع کمبودها و عقده های فروخوردۀ تمامی دوران زندگیشون رو در مدل ذهنی پوسیده و ننگینشون (که به شکل بیمارگونه ای به ضعف رانندگی خانمها اعتقاد دارن) درمان کنن.
به حال این افراد باید گریست. نه اینکه عصبانی شد
اونها بیمارن
:-)

پاسخ:
خدا ازش نگذره من ک نمیگذرم
خیلی لز آقایون افتضاحه رانندگیشون..یهو وسط خیابون ترمز میزنن..جای شلوغ دوبل پارک میکنن.. راهنما ک اغلب ناشناخته است...نگا نمیکنن میپیچن جلوت تازه طلبکارم هستن!! ولی همیشه بابت گندایی ک میزنن ب خودشون حق میدن!!
البته آدمای واقعا آدم!!! هم زیاد بهشون برخوردم ولی 4تا روانی مث اینکه پیدا میشن فاتحه همه چیو میخونن
همون که آفا سعید میگه
ضمنا اینطور موقعها که شما که خیاط هستی همیشه یه نخ سوزن کنارت هست، نبود یه چند تا میخ، یواشکی بریز زیر چرخ ماشینش، بعد تشکر کن و برو، یه ساعت دیگه به محل جرم برگرد و شاهد تعویض لاستیک توسط فرد خاطی با زحمت زیاد باش! و تو دلت قند بساب! به همین راحتی!

پاسخ:
بعله دفعه بعد یادم باشه 
واقعا اون مرده خیلی بیشعور بوده
مردم معلوم نیست از چی دلشون پره چیزی نباشه با دندون خرخره دیگران را می جون نمونش همین فرارهای غیر قانونی از قانون های نانوشته جامعه
آخه همیشه که نباید زور بالا سرشون باشه :-[ 

People who live in glass houses should not throw stones
خوشت اومد:-P 
میگه کسی که خودش آسیب پذیره نباید به دیگران صدمه بزنه
پاسخ:
خاک بر سرش :((

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.