خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دردسر شیرین

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ب.ظ

1. عکس پست قبلی عکس پروفایل تلگراممه و وقتی گذاشتم جند تن از دوستان فرمودن "عکس عشقولانه گذاشتی!! خبریه؟؟؟ "

:|

این بود ک گفتم از نظر خواهی شما قشر فرهیخته وبلاگی استفاده کنم ببینم عکسمو باید عوض کنم یا دوستامو؟؟


2. با دوستام یه کاری شروع کردیم ک فعلا دونفرمون ب شدت مشغولیم یه نفر نظر میده سه نفرم منتظر سفارشن..در مورد اسمشم در حال رایزنی هستیم که قراره برندمون بشه :)) 

پیشنهادات پذیرفته میشود

آدرس اینستامونو بعد از تکمیل میذارم اینجا 


3. قرقی 2-3 بار منو کاشت الانم یه جای دوره فردا اماده میشه..شاید مجبور شم عوضش کنم :(


4. تمرینا شروع شد رسما..من که عاشق اینجور تمرینات با برنامه ام هرچند خیلی سخته

زیر آبی .. زیرآبی.. زیرآبی...وااااااای

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
سپیدار

نظرات (۲)

س
1. همه شونو..یعنی هم عکسارو هم دوستاتو عوض کن!
2. اسمشو بذار: لاک غلط گیر!
3. بفروش برو یه ماشین جاروبرقی بخر! آخه خانوما رو چه به قرقی سواری!
4.فقط غورباقه...شنای غورباقه خیلی خوبه البته من تا حالا خانوما رو در اون وضعیت ندیدم ولی گمونم جالب بشن!
پاسخ:
ع س
1. این که رد شد
2. اینم رد
3. لا اله الا ا...اون دمپاییم کجاست؟
4. قورباغه مد نظر شما ک مشکل ژنتیکی داره و خاص آقایونه و قطعا هم خیلی جالب :))
ساخت ایران نباشه فقط=)
پاسخ:
هووممم؟؟؟ o.O

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.