خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

لیلا

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

خانومه به طرز خیلی زشتی پاچه مو جوید کاملا!!! البته ما تو اون استخر عادت کردیم به این رفتارا و شنیدن بد و بیراه ها!!!

من باهاش بحث نکردم و خودمو زدم به اون راه

بعد نیم ساعت در کمال ناباوری اومد منو بوسید و عذرخواهی...


با شاگردام چه کوچیک چه بزرگ دوستم و خوشحالم ازینکه به خوش اخلاقی و در عین حال جدیت تو کلاس میشناسنم و بعد کلاسها هر موقع میان استخر اغلبشون میان احوالپرسی میکنن.. ازین فیس و افاده ها هم ک بگم بدم میاد با دست خیس باهاشون دست بدم یا بچه ها رو بغل کنم خوشم نمیاد و متاسف میشم بعضی همکارامو میبینم که تو استخرا چون ناجی یا مربین همه رو از بالا میبینن!!

به نظرم روحیه ورزشکاری و معلم بودن اینه که وقتی شاگردات با ذوق میان طرفت اول تو دستتو بری جلو 


امروز یکی از شاگردای قبلیم گفت شما شبیه لیلا حاتمی هستین!!!! و این فقط نظر من نیست و از بقیم پرسیدم همین نظرو دارن!!

خودم که هرچی فکر کردم چنین شباهتی ندارم (قطعا من بهترم :دی) اما نظر جالبی بود

لیلا حاتمی بازیش حرف نداره تو حیطه بازیگری همیشه ازش خوشم میومد

تو گوگل عکساشو سرچ کردم و ب دنبال شباهتهایی بودم ک بین منو اون دیدن...عکساش تو جشنواره های گذشته و دست دادن و روبوسی و بغل با مردای خارجی مطرح و دیدم و لباسایی که بعضیاش خیلی عجق وجق و مسخره بودن و نمیدونم زیبایی رو کجای اون لباسای زشت و عجیب دیده که حاضر شده جلوی دوربینای جهانی حاضر بشه با اون سر و وضع؟؟؟!!!

و به این فکر کردم که چرا هنرپیشه های ما یا حتی خیلی از آدمای عادی دوست دارن به هر قیمتی و هر شکلی تک باشن؟؟!!

یادم اومد روزی ک در جواب دوستم به یه سوال نسبتا مشابه گفتم ما دخترا تو یه سنی خیلی دوست داریم مورد توجه باشیم..سنین راهنمایی و دبیرستان اوج این دورانه و به نظرم اگه تو اون سنین دخترا رو با آرایش و لباس و سر و وضع تابلو ببینی جای تعجبی نیست حقیقتا چون سنشون و تغییر هورمونها و فکر و شرایطشون اینطور اقتضا میکنه جوری باشن که توجه همه مخصوصا جماعت ذکور و به خودشون جلب کنن شدیدا!! اما اگه دیدی کسایی که به سنین بالاتر حتی 50 و 60 هم رسیدن و همچنان همونقدر حتی بیشتر تابلوان بدون که تو شرایط فکری همون سن و سال مونده و از این جهت رشد نکرده 


از این گروه چند نفره مون یه نفر هست که خیلی رو اعصاب منه..به زور میخواد یاد بگیره..میاد و کلیم وقتمو میگیره اما کلی از وقتش به حرف زدن میگذره و بعدشم حوصله نداره و از این شاخه به اون شاخه میپره...هم وقت منو میگیره هم انرژیمو...نمیدونم چیکار کنم با این؟!


بعضی وقتا که خیلی خسته میشم و با خودم میگم اینهمه کار برای چی؟؟ تا کی ادامه میدم؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۲
سپیدار

نظرات (۵)

آخ که من چقدر از این لیلا حاتمی بدم میاد!
خصوصا از قیافه اش..بنظرم فقط بخاطر پدرش بازیگر شده و معروف شده!
لیلا حاتمی هم شد بازیگر؟
ضمنا یکم بجای گیس و گیس کشی تو استخر چیز یاد بچه های ملت بدید آب کلر دار نخورن الکی!
پاسخ:
وااا خوشگله کههه :/
بازیشم خوبه بابا شمام-_-
گیس کشیم بخشی از آموزشه
۱۲ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۵ سعید یگانه (جاوید)
منم همونی که احسان گفت!
:-)
پاسخ:
:/ 
منم همونی ک به ایشون گفتم
۱۲ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۹ سعید یگانه (جاوید)
البته منم این مشکل رو دارم
یه مدت همه گیر داده بودن که تو چقدر شبیه جرج کلونی هستی!!!!
بعدش یه مدت دیگه همه منو با تام کروز اشتباه میگرفتن
یه چندسالی هم قرار شد به جای بدل جوانیهای رابرت ردفورد بازی کنم!!!
میدونم چی میکشین شما!!!!
:-)))))))
پاسخ:
عجبببب
من نگران سقف اتاقتونم .لطفا یه جای خوب پناه بگیرین 
:)))
در مورد پسرها و مردها تو استخر شرایط کمی متفاوت از خانم هاست مثلا بقل نداریم! بخوان لطفی بهت بکنن به روت نمیارن مثلا خیال می کنی امروز حوصله ات رو نداره شنات رو که انجام میدی میاد خودش میپره تو آب یادت بده!
کلا مردها رو کسی نشناخت حتی خودشون:-[ ولی کلا با خودمون حال می کنیم ما مردها D]: مشکلی هم باشه تو چشم طرف زل می زنیم میگیم:-| 
ولی پارک دوبلمون بهتره:-} 
پاسخ:
لازم به ذکره که اون خانومه از مشتریامون بود نه از همکارا!
اینکه حتی خودشونم نمیشناسن و خوب اومدی :)))
مام همه کارامون خوبه شما هم دلخوش باشین به یه پارک دوبل عب نداره :پی
ببخشید اصلاحیه نظر قبلیم:  زل نمی زنیم و بهش نمی گیم جوری رفتار می کنیم که اصلا طرف نمی فهمه از کجا خورده! هیچ وقت هم دلیلش گفته نمیشه تا اینکه اصلا اصل موضوع فراموش میشه فقط میدونیم از اول از طرف بدمون میومده:-\ 
پاسخ:
شما مردا کلا با همه همینجورین :)))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.