خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

برای خودم

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ب.ظ

این چند روز با اینکه تعطیل بودم اما نشده کارای خودمو جلو بندازم

دیروز و امروزم مثلا در استراحت بودم

البته استراحت من به معنی هیچ کاری نداشتن نیست.در واقع کارا جایگزین میشن

عصری در حال بافتنی هی فکرم مشغول بود که چرا فلان کارو تموم نکردم..فلان کارو انجام ندادم... یهو دلم برای خودم سوخت..از اینکه نسبت به بعضیا رفتارم زیادی مادرانه است! از خودم و حق خودم میگذرم .از برنامه ها و حتی استراحت خودم.. و بعد رفتارای بد یا حرفای ناراحت کننده شونم باید تحمل کنم...اینجور موقع ها بیزار میشم از خودم انگار برای خودم هیچ ارزشی قائل نیستم و همه ی انرژیمو میذارم رو دیگران..

بعد میبینم اطرافیانم حتی همونا ک شرحشون در بالا گفته شد چقدر ب فکر خودشون و منافع خودشونن و از هیچ کارشون ب خاطر دیگران نمیگذرن

دوره ای که شاید باید در کنار کارم از زندگیم بیشترین لذت و ببرم همش داره تو استرس کارای ناتموم و کارای دیگران میگذره و خودمم نفعی ازش ندارم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۱
سپیدار

نظرات (۱)

هوم...
گاهی منم با خودم فکر میکنم که چرا به خاطر دیگران سختی بکشم؟ به من چه عصن؟
این مال وقتاییه که خیلی روم فشار میاد:) آخرشم یه کوچولو گریه میکنم و به خودم میگم باید تو سختیا بزرگ بشی.... 
* ولی بعضیا نمیفهمن هرچقدرم خوب باشی:/ لج در آر و رو اعصاب:/
پاسخ:
من وقتی همیشه فقط خستگیم برا خودم میمونه و به هیچ کار شخصیم نمیرسم اعصابم خورد میشه :/  کمک و رسیدگی به دیگرانم حدی داره دیگه نه؟ 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.