خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

آقا پلیسه

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۲۳ ق.ظ

دیروز دقیقا جلوی حرم آقا پلیسه دست تکون داد گفت بیا اینجا عزیزم کارت دارم!

منم ازون وسط راهنما راهنما رفتم زدم کنار!

گفتم چی شده عشقم؟؟

گفت هیچی عزیزم کارت معاینه فنی تو بده یه نگاهی بندازم

منم دادم گفتم تقدیم با عشق

هیچی دیگه آقا پلیسه خیط شد گفت برو عزیزم بوس بوس

اون لحظه دلم میخواست اول زبون درازی کنم بهش بعدم بگم خب روانی الان من ازینجا میام بیرون اگه یکی از این تاکسیا بهم بزنن تقصیر تویه :|

والا :|


دو سال پیش یه دوره شرکت کردیم از طرف هیات که چون یهویی شد من عکس نداشتم عکس خواهرمو دادم -_-

بعد تو کلاس عکس خودمو بردم گفتم اون اشتباهی شده عوضش کنین گفت باشه

ولی نه عکس و عوض کردن نه عکس خودمو بهم برگردوندن

هفته پیش که رفتم مدرکمو گرفتم دیدم به به عکس خواهر جان اون بالا چسبیده به چه زیبایی

خداروشکر اونا نه که خیلی چشم پاکن اصن دقت نکردن وگرنه یه نگاه با دقت میکرد قشنگ متوجه میشد :دی


ضمناااااااااااااااااااااا!

اگه میخواین لاغر شین باید روزی حداقل نیم و حداکثر یک ساعت ورزش کنید تا چربی بسوزونید

اینجا نوشته D:

http://tlgrm.me/shenayebanovan


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
سپیدار

نظرات (۲)

چقد همه چشم پاکند
میگم بهش پیشنهاد ازدواج میدادید شاید قبول میکرد
هوم؟
پاسخ:
بله دیگه اصلا مگه غیر از اینم داریم؟؟؟
نه دیگه با معیارای من همخوانی نداشت مخصوصا که وقتمو بی موقع گرفت
پلیس به این پر رویی ندیده بودیم تا حالا
پاسخ:
البته اینجوریام که نبود! شما میتونید لغات دیگه جایگزین کنید تا ب اصل قضیه برسین


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.