خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ویژه آقایان

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۲۴ ب.ظ

هیچ دلم نمیخواد بعضی رفتارها رو به روی خودم بیارم! با این فکر که شاید بالاخره طرفم متوجه بشه خودش!!!

اما متاسفانه وقتی سکوت میکنی یا کوتاه و مختصر جواب میدی برای عده ای کاملا عکس عمل میکنه و به جای پا پس کشیدن پارو از گلیمشون بیشتر دراز میکنند!!!

آقایون محترم!! خانمهایی که نمیشناسیدشون توی فضای مجازی همونقدر غریبه و ناشناس و نامحرم (هرچی که اسمشو میذارید) هستند که در فضای واقعی !!!

طوری با این خانمها صحبت و رفتار کنید که اگر مرد دیگه ای به همون شکل با خواهر و مادر و همسر خودتون صحبت کرد به رگ غیرتتون برنخوره!!

وقتی خانمی کمی در برابرتون کوتاه اومد و ادب به خرج داد الزاما به این معنی نیست که از شما یا رفتارتون خوشش اومده.لطفا مخاطبتونو بشناسید!!! اگر عده ای از خانمها به شما اجازه ی جسارت و ورود به حریم خصوصیشون و میدن تصور نکنید که همه باید در برابر شما اینطور باشند!!

اگر قصد دارید خودتونو تخلیه عاطفی و غیره کنید کیس های زیادی هستن و خودتونم قطعا بهتر میدونید از کجا باید پیداشون کنید

بنده همینجا صراحتا اعلام میکنم با هیییچ کدوم از آقایون نه هیچ رابطه عاطفی دارم و نه میخوام داشته باشم!!! اگر شغل من برای عده ای خیلی زیادی مهیجه و باعث مشکلاتی براشون میشه و هنوز توان درک این موضوع رو ندارن که به یک خانوم تو هر شغل و موقعیتی و علی الخصوص ورزشکار تنها از یک بعد!!!! نگاه نکنند بهتره هرچه زودتر به یک روان درمانگر مراجعه کنند!! ضمن اینکه اگر زحمتشونم از اینجا کم کنند باعث خوشحالی بنده میشن و ازین لحظه به بعد هیچ تمایلی برای خوندن اظهار نظرات وقیحانه یا حتی تعریف و تمجیدهاشون ندارم

یاد بگیرید که لطفا "مرد "باشید نه صرفا یک " نر" 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۴
سپیدار

نظرات (۱)

۰۴ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۵۴ اسمارتیز :)
:(
پاسخ:
-_- ♡

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.