خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دنیای سفید

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵ ب.ظ

۱) پیرو تصمیمی که گرفتم مبنی بر اینکه تمرکزم و بذارم روی یک کار!! و در نتیجه خیاطی برای دیگران و به کلی کنار بذارم، تقریبا همه گفتن پشیمون میشی و باز یه مدت دیگه پارچه قبول میکنی و ... منم برای اینکه دیگه شیطان رجیم گولم نزنه امروز هرچی الگو و اندازه گیری از بقیه داشتم پاره کردم و ریختم دور


۲) چند شب پیش خواب دیدم یه عالم موی سفید دارم..صبح اتفاقی تو اینه متوجه چندتار موی سفید شدم.. وقتی این موها سفید شدن که من ناگهان بزرگ شدم و چشمم به واقعیتهای زیادی باز شد..


۳) مدام از خودم میپرسیدم آخه چرا؟؟؟؟ یه روز از سمی پرسیدم گفت برای اینکه یاد بگیری دل بکنی.. اون روز جوابش برام قانع کننده نبود ولی حالا میفهمم..باید دل کندن و یاد میگرفتم و از اون روز تا حالا از خیلی چیزا و خیلی آدما و خیلی حسا دل کندم.. اینقدر اینروزا برام راحت شده دل بریدن از هر کسی و هر چیزی که به سختی میتونم دل ببندم!! از این بابت خوشحالم چون آرامش زیادی برام آورده.. اگر این تنها تغییر در این یکسال بوده باشه جای شکر داره


۴) وقتی مدتی طولانی ورزش نمیکنم درست عین آدمای معتاد میشم! تمام بدنم درد میکنه و مدام خوابم میاد..گرچه روزهای نزدیک به بهار همیشه حس خرسای قطبی رو دارم و دائم خوابالوام..نمیدونم استرسم بابت تموم شدن امساله یا شروع شدن سال جدید؟ هر چی که باشه یه حس خوبی دارم همراهش..یه حس سبکی

از سال جدید میخوام حقیقتا زندگی کنم!!برنامه های خوبی دارم برای خودم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۳
سپیدار

نظرات (۱)

برای سال جدید یک مطلب بذار که حالمون رو دگرگون کنه بهمون یادآوری کنه که از اشتباهات سال های پیش چقدر تو سالی که گذشت مفید بوده و بهمون برای گرفتن تصمیمات مهم واسه سال جدید انرژی بده:-)) 
پاسخ:
یعنی من الان درس عبرت شماهام آره؟؟ :)) والا اصن یادم نمیاد امسال چیکار کردم چه برسه به تصمیماتم :پی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.