خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

لیو

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ

همونطور که همه میدونید اینستاگرام مسخره یه آپشن مزخرفی داره به اسم "استوری = story" و باز تو استوری یه گزینه ی بیخودی اخیرا اضافه شده به نام " لیو = Live "

عاقا من دیروز میخواستم ببینم میشه فیلمی که از گنجشکا و یاکریمای خونه مون حین خوردن نون ریزه ها گرفتم و بذارم استوری یانه!؟

نمیدونستم لیو چیه؟؟!! چشمتون روز بد نبینه زدم روش فقط چون دیدم داره فیلم میگیره کلا از رو تختی گرفتم..یه صحنه ام انگشتای پام اومد تو کادر..یه بارم دستم خورد دوربین برگشت با خودم فیس تو فیس شدم :| حالا میخواستم قطعش کنم برم بیرون نمیشد!! 

چشمتون روز بد نبینه یهو دیدم اون بالا آمار بازدیدکنندگان و داره میده O:

به هر بدبختی بود قطعش کردم و اومدم بیرون از برنامه

آدم وقتیم که هول میکنه کلا سوادش نم میکشه و خون به مغزش نمیرسه!

بعد فهمیدم اون در واقع پخش زنده است و همون لحظه فیلم برداری همه میبیننش!!!

این چه وضیه خب؟؟؟؟ چیه اینا میذارن تو این برنامه ها؟؟؟

حالا خوبه فقط دوتا از دوستام اون فیلم زنده رو دیده بودن -_-

یکیشونم آنلاین داشتیم تلگرام حرف میزدیم کلی بهم خندید :/

هیچی دیگه گفتم که در جریان قرار بگیرین شما ازین سوتیا ندین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
سپیدار

نظرات (۵)

من که خدا رو شکر همیشه شلوار پامه>:) 
احتمالا قبل از این قابلیت هم بود که همون یه اکانت اینستا هم که یک سالی میشد نرفته بودم سراغش و حذفیدم :~ه
پاسخ:
خدا نکشت  :))))))))
۱۵ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۵۷ اسمارتیز :)
وای خدا:)
با اون قسمت که گفتید وقتی آدم هول میکنه سوادش نم میکشه رو به شددددت باهاش موافقم:))))

پاسخ:
والا :)))
خخخخخ😀😀😀عالی بود
پاسخ:
😂😂
حالا ادرس اینستاتو بده ببینیم چطور افتادی
فقط خدا رو شکر تو استخر نمیذارن گوشی ببرید!
پاسخ:
لیو یه قابلیت لحظه ایه خداروشکر .چیزی ثبت نمیشه :پی
بعله
دختر جان مگه مجبوری هر چیزی را دیدی سرک بکشی که اخرش هول کنی
پاسخ:
کنجکاوی بی موقعی بود -_-

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.