خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

رامبد منشوری

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۳۸ ب.ظ

عاشق اون 87 نفریم که پری روز از وبم دیدن کردن!! (البته نه همه شون)

بعضی وقتا به خصوص اخیرا آمار وبلاگم خیلی تکان دهنده میشه!! حالاخودمو که تکون میده شماهارو نمیدونم!

حالا حرف که نمیرنن اصولا در سکوت میان و میرن.آدم شرمنده میشه با خودش میگه حالا که 80 نفر میان حداقل نکات آموزنده بذاره!

چقدر این خونه تکونی عید بیخوده هااا

هر وقت به هر دلیلی از جمله چنین حرکتهای وسیعی مجبور به تمیزکاری میشم مدام میگم من اگه زمانی ازینجا مهاجرت کردم هیچ کدوم ازین وسایل بیخود دکوری و حتی خیلی لوازم آشپزخونه بدون استفاده رو نمیخرم که مجبور شم هرسال بریزمشون بیرون و تمیزشون کنم!

والا چه کاریه؟؟؟؟

دیشب برنامه سه ستاره رو اتفاقی دیدم با وجود نقدهایی که بهش دارم و همه شم وارده! از قسمتی که رامبد جوان اومد تا وقتی فردوسی پور بود کلی خندیدم دلم باز شد.به خصوص اون قسمت که داشتن یه حرکت منشوری انجام میدادن

طفلی رامبد چقد کوتاه و خپل بود نسبت به بقیه! وزنشو باید کم کنه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
سپیدار

نظرات (۶)

دیروز من دوسه بار وبلاگت رو دیدم ولی در کل میخوام درسمو ادامه بدم!

به هیکل شوهر مردم چه کار داری شما...بجای شکم رامبد، قرقیتو آب کن!
پاسخ:
شما جزو افراد داخل پرانتزین استاد راحت باشین

آدم باید به هم نوعش توجه داشته باشه.شمام به جای گیر دادن به قرقی من فکر چربیای اضافه تون باشین :پی
وقتی گفتی عاشق 87 نفری یعنی شامل منم میشه...منم که گفتم میخوام درسمو ادامه بدم...تازه زمین خورم کم ندارم...
سیکس پک من چربی اضافه نداره..در مورد من چی فکر کردی خانوم؟
پاسخ:
اون قسمتی ک تو پرانتز نوشتم و خاص شماست ارجاعتون میدم به همون قسمت که با خیال راحت درس بخونین.تو راه یه اسپندم برا خودتون دود کنین اون زمین خورا کار دستتون ندن حیف بشین
سیکس پکتون عمودیه یا افقی؟؟؟ :))))
ژیلا و مهسا برام دود میکنن نیازی نیست خودم وارد عمل بشم
سیکس پک هم...لااله ال.....آخه چرا وارد جزئیات میشی خواهر من؟ شما برادر پدر نداری مگه؟ خوبه من وارد جزئیات بشم بپرسم اونی که تو جکوزی جا گذاشتی افقی بود یا عمودی؟ نه؟ خوبه؟
پاسخ:
خدا ژیلاها و مهساهارو براتون حفظ کنه
:))) چرا ولی خب سیکس پک نیستن مث شما
چرا اعصاب ندارین شما؟بحث ورزشیه منم مربی ورزشم خواستم روشنتون کنم
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۳۳ سعید یگانه (جاوید)
ای بابا
باز اینجا گرد و خاک شد؟!!!
من هر دوی شما بزرگواران رو دعوت میکنم به تقوا و پرهیزگاری و همچنین حفظ خونسردی و پرهیز از دعوا

پاسخ:
چطور میشه خونسرد بود وقتی یکی به ناموست (قرقی) چشم داره؟؟؟ میخوان مفت از چنگم درش بیارن
من اتفاقا اعصاب دارم شما با لحن عصبی میخونی..بعد جواب میدی آقا سعید تصور میکنه گرد و خاک شده و دعوت به تقوا میکنه..یکم با ما مهربون باش خواهر من
اون لگنتم مال خودت..ما از اول بهش نظر نداشتیم...خواستیم فقط یادآوری کنیم سر ملت کلاه نذاری
آقا سعید....بیزحمت ازش دختر عموجان بپرس تو جکوزی چی جا گذاشته؟ اصلا بگو عکسشو بذاره ببینیم چی بود واقعا؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
نچ نچ نچ
کم آوردین عیب نداره
الان با قرقی من بودین؟؟؟؟؟؟ :|  خیلیم دلتون بخواد التماسم کنین نمیدمش به شما
شما برین چربیارو آب کنین فعلا نمیخواد به پسر عموی من راهکار بدین
-_-
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۳۱ سعید یگانه (جاوید)
من که کم آوردم
نصف عمرم به پای آشتی دادن شما دو نفر سوخت و از بین رفت!!!
هعی
پاسخ:
 من قول میدم دیه ی اون سوختگی رو ازشون بگیرم.از مادر زاییده نشده بخواد عمر یه مشدی رو بسوزونه!

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.