خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پاچه خوار ها

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ق.ظ

تو مسیر پیاده روی صبح، یک حلیم فروشی هست و اخیرا هم در نزدیکی منزل یه طباخی باز شده!

امروز بعد از پیاده روی رفتیم کله پاچه سفارش دادیم.خیلی معطل شدم! اغلب مشتریا غر میزدن و اونا هم عذرخواهی میکردن.. اوایل کارشونم هست اینطور که معلومه و کمی بی نظمن

منم دیدم اینهمه آدم غر زدن بهتره دیگه من چیزی نگم..سفارشم آماده شد گرفتم و تشکر کردم رفتم

خونه که رسیدم بارون بیشتر شده بود

ظرفارو که باز کردم دیدم یه پاچه و یه بناگوش اضافه گذاشته بعلاوه مقدار زیادی آبگوشت

کلید اسرار: تو اغذیه فروشیا اگه دیر بهتون رسید غر نزنین

نکته ی مهم: به نفعه که جزو آخرین نفرات باشین چون اضافه میاد بیشتر بهتون میدن :دی


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
سپیدار

نظرات (۴)

به نفعتون تموم شد :) 
نوش
پاسخ:
بله :)
البته اگه زمان مورد نظر با اون اضافه ها همسطح باشن!
ممنون
زبون هم خوشمزه است...یه زبون هم میگرفتید
پاسخ:
بله زبونم گرفتم.3تا پاچه و یه بناگوش و یه زبون و یه مغز و 3تا آبگوشت D:

چشم خیلی خوشمزه اس฿:-) 
پاسخ:
نه چشمشو خوشم نمیاد -_-
من اگه بودم میرفتم بهش میگفتم تا یا پولشو بگیره یا با رضایت بی خیال پول گرفتن بسه
پاسخ:
شما فک کنم قضیه رونگرفتی!
چون خیلی معطل کردن برای همه مشتریا این کارو کردن! 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.