خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دوست پسر عزیز

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۴۲ ب.ظ

امروز رفتیم بالاخره با مامی زیست خاور و برای تولد آقای ددی که ۱۰ فروردینه و روز مرد که اون آخراست یک عدد کت و یک عدد شلوار کتان و دو عدد پیراهن خریدیم

خیلیم خوشگلن ضمنا!

حالا گیر داده بود برا شوهر خودتونم بگیرین!! گفتم حالا اینارو میبریم اگه پسند شد برا شوهرمم میام از همین میخرم


توضیحات: ازونجا که من شانس ندارم آخرش یه شوهر خیکی گیرم میاد که برا اونم عمرا بتونم ازین لباسای خوش تیپ بگیرم..هعییی پیشونی

بگذریم..

طبقه منهای دو پشت پله برقی یه عینک فروشی هست که چند سال پیش یکی از دوست پسرام آدرسشو داد و ازون موقع ام ما مشتریش شدیم. خیلی کارش درسته! همیشه اولین عینکی که بهت میده همون عینکیه که بهت میاد!! بسیار هم موجود مودبیه و خیلی خوب راهنمایی میکنه

نظرم میده که این بهتون میاد یا نه!؛ولی بسیار نامحسوس و مودبانه

تاحالا زیاد ازش عینک خریدیم..امروزم با مامی رفتیم و نفری یکی گرفتیم چون دسته عینک مامی شکسته بود و عینک قبلی منم روشنه و برا رانندگی خوب نبود

از همین تریبون از اون دوست پسر کمال تشکر و قدر دانی رو به جا میارم

حالا گفتم دوست پسر فکرتون خیلی ماورایی نشه! این ازون دوستان دوران ابتدای دانشگاه یا شاید کمی قبلترش بود اگر اشتباه نکنم!! و یک عدد دوست مجازی.تو یکی از اون سایتایی ک اون زمان هنوز خیلی فراگیر نبود یافته شد. خداییش یکبارم نگفت دوست دارم و فلان و ازین خز بازیا..واقعا دوست بود و موجودی مودب و با شخصیت.. تو زمینه های نرم افزاری و اینجور مسائلم اطلاعات خوبی داشت و راهنمایی هایی که میکرد خیلی به کارم اومد!

این عینک فروشیم اون زمان ازش به یادگار موند که هر وقت میرم یادش میافتم و دعاش میکنم

توضیحات: دوست خوبی باشید!

 

به قول دوستی کاش میشد یه جاهایی زن یا مرد بودن طرف مقابل و حقیقتا فراموش کرد و بدون توجه به جنسیت با آدما معاشرت کرد! 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۶
سپیدار

نظرات (۶)

منم یه دوست مجازیم که تا حالا به شما نگفتم دوستت دارم..البته خیلی هم دوستت ندارم....خیلی هم مودب و با شخصیت...کت و شلوارم هم خودم دارم...یه مغازه پارچه فروشی هست تو بازار رضا طبقه هفدهم...خیلی ارزون میده..تازه راهنمایی هم میکنه :دی
پاسخ:
شما اول یه صدقه دور سر خودت بچرخون بعد 
اگه راست میگین ادرس لوازم ورزشیای تهرانو بدین گرچه ادرس خالی فایده نداره میتونین یه نمونه شو هم هدیه بفرستین برام تا حسن نیتتون ثابت بشه
تهران- میدون منیریه-هر چی بخوای هست
ضمنا متاسفانه من بلد نیستم و روم نمیشه از اون چیزایی که تو استخر جا گذاشتید بخرم والا چه قابلی داشت همین امشب اینترنتی میخریدم پست میکردم براتون!
پاسخ:
شما آدرس سایت یا کانالشونو بذارین منم شماره کارتمو بهتون میدم استاد کم رو!!!!!
البته از مهسا و ژیلا هم میتونین کمک بگیرین
اتفاقاً شوهر خیکی خیییییییییییییییییییییییلی خوبه!!
مخصوصاً از نوع بازاری
تو بازار هرچی شیکم گنده تر باشه اعتبار طرف بیشتره. مخصوصاً وقتی که اونقدر گنده باشه که بشه روش دسته چک گذاشت و چک نوشت!!!!!!!
کلی اعتبار داره والا
:-))))
پاسخ:
بگین میز تحریر دیگه :/
بلا به دور -_-
دعوا نکنید
خوب نیست....
پاسخ:
دعوا؟؟؟؟ o.O
خوب انگار دعواعه
من چوچولوعم همش فکر میکنم همه دعوا میکنن...
پاسخ:
خیر دعوا نیست مذاکره اس -_-
عینک خوش بینی B)
پاسخ:
بله :)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.