خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یار خواب آلود من

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ

ظهر خیلی خسته بودم و هوا هم که بارونی و سرد و بهاری فقط جون میده برا خواب!!! عاقا 3:30 رفتم زیر پتو 5 اومدم بیرون!! 

چقدرم خواب ظهر بعد غذا بده.برای من که فقط سر درد و کسالتش باقی میمونه تا انتهای روز...

ولی چه خوابی دیدم!!! 

یه خانومی تو خوابم پسرشو گم کرده بود

چه پسریییییییی ...... !!!!!

بعد مامی یه جایی مث کافی شاپ پسره رو یافته بود و مشغول صحبت بودن ک من رسیدم و نشستم

به مامی گفت من از اول که دخترتونو دیدم عاشقش شدم 😍😆😃

همینجور داشت ادامه میداد که من بیدار شدم 😐

تازه مامانشم منو دوست داشت

چرا تو خواب آخه؟؟؟ 

من دیگه حرفی ندارم 😑

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۰
سپیدار

نظرات (۴)

مطمئنا من اون پسره نبودم چون من میخوام درسمو ادامه بدم
از خدای بزرگ میخوام در این شب عزیز یه بخت و بر خوب نصیب شما کنه همین امشب...که مامانشو گم نکرده باشه....به همین سوی چراغ
که پاتون هم از بیان قطع شه و ما یه نفس راحت بکشیم..این همه هم بمن گیر ندید و جیب منو نزنید! خخخخخخخ
یکم تو خواستگاری سخت نگیرید والا غلام حلقه بگوش برای شما زیاده.....خدا بدادش برسه از همین الان!
سعید جان اگر اینجایی داداش..از این کارمند خوش تیپاتون کسیو برای دختر عمو سراغ نداری؟ ترجیحا کافی شاپ برو هم باشه.......
پاسخ:
بله 100% و خدا اون روزو نیاره من چنین خوابی ببینم که شامل شما هم بشه!
شما اگه دعاتون میگیره دعا کنین قرقی و خوب بفروشم و بهترشم بخرم 
بعدم الان شما خیلی ناراحت نفس میکشین؟؟؟؟برا همین روزی چند بار پست میذارین؟؟؟؟
خوبه والا
چشم پدر بزرگ به نصایحتونم فکر میکنم!!
ضمن اینکه اون فرد خوشبخت ترین مرد روی زمین و زیر زمین و تو آسمونا خواهد شد!
پسر عموی من کارمند خوش تیپش کجا بوده آخه؟؟؟؟

شرمنده احسان جان. متاسفانه همکارای من یا خانومن یا آقای متاهل!
 البته مجرد هم داریم ولی با کمال تاسف در زمرۀ مجردهای عاقل(!!!) طبقه بندی میشن
:-))))
ولی خب. همین یه دخترعمو رو که بیشتر نداریم
بعد از تعطیلات تو باشگاههای پرورش اندام می گردم دنبال یه موجود خوش تیپ سیکس پک که قصد ادامه تحصیل هم نداشته باشه

پاسخ:
شما دیگه چرا؟؟؟
این استاد انگار جز بدآموزی چیزی برای شما نداره -_-
عرض کردم که بنده میخوام درسمو ادامه بدم
ناامید نباشیدمطمئنم سعید جان موارد مناسب زیاد دارن....
پاسخ:
حالا مراقب باشبن اینهمه ادامه میدین کچل نشین

دمت گرم داداش....سعید جان داداش سیگاری نباشه فقط
قرقی هم بتونه سوار شه (منظور از قرقی یه پی کی گیربکس تعطیله که دخترعمو دمارشو درآورده)
ایشون خیاط هستن لذا لازمه پارچه شناس خوبی هم باشه!
ضمنا بستنی هم زیاد دوست باشه..میدونید که دختر عمو تو بچگی دچار افسردگی روحی شده چون دخترخاله ها برای خودشون بستنی خریدن برای دختر عمو نخریدن!
این موجود خوش تیپ لازم نیست سیکس پک باشه همین که خپلو و خیکی نباشه کافیه! به هیچ وجه شیکم نداشته باشه بجای شیکم چهار شونه و سینه ورزشکاری باشه
شیک پوش هم باشه ضمنا...یعنی از اون کت و شلوارایی بپوشه که دختر عمو برای باباش که عموی شما باشه میخره!
دیگه همینا به ذهنم میرسه....ضمنا سر یه سال هم بچه دار بشه که دخترعمو حوصلش سر نره!
همینا داداش.....
ضمنا شما دختر عمو رو شوهر بدی اقای قدیری مدیر بیان هم از شما ممنون خواهد بود!
 
پاسخ:
:|
حوصلمم سر نمیره :|

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.