خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نیمروز

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ


اینم سیزده بدر ما که رفتیم سینما و یه فیلم توپ دیدیم

خیلی قشنگ بود و خیلی هیجانی تا جایی که آخرای فیلم حسابی دچار استرس شده بودم

واقعا دستمریزاد به آقای مهدویان

فیلم، آشوبهای سالهای ۶۰ به بعد رو نشون میده ترورها و جنگ داخلی حزبی بین مردم و نفوذ مخالفان نظام تا درونی ترین لایه های مملکت.. 

برای من که چندان هم البته اشنا به امور فنی نیستم فیلم از این نظر خیلی عالی بود..صحنه ها از مردم و وضعیت ظاهری اون زمان شهر و گریم و... 

دیدنشو بهتون پیشنهاد میکنم!

اونچه که اون زمان اتفاق افتاد همین حالا هم به اشکال دیگه ای هست همچنان و البته بی سر و صداتر!! شاید بشه گفت فیلمی مثل بادیگارد بخش کوچکی از همون وضعیت و در ایران امروز به نمایش گذاشت

نظرات (۲)

ینی من اومدم سیزده رو مشهد فقط به خاطر همین فیلم.... ولی همه سالنا پره... سانس بعدی ساعت هفت‌ه که خیلی دیره واسه ما...
هووووف... عصبانیماااا:/

* همه‌ روزاتون خوب و خوش
پاسخ:
آخی عزیزم
خب من همیشه روز قبل از سینما تیکت بلیط رزرو میکنم که هم زمان مورد نظر خودم باشه هم صندلیاش.دیشب دیر یادم اومد وقتی رزرو کردم 17-18نفر بودن ولی تو سینما سالن کاملا پر شد!
بهت پیشنهاد میکنم عضو سینماتیکت بشی و بلیط همیشه اینترنتی بگیری :)

مرسی عزیزم برای شما هم همینطور
۱۶ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۲۳ نرگس نورعلی وند
ماجرای نیمروز آدمو یاد فیلم های هالیوودی میندازه. فوق حرفه ای!
پاسخ:
از هالیوودیا بهتر بود 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.