خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کلید اسرار-این داستان مقرور

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶ ب.ظ

چهارشنبه ی پیش یکی از دوستان قدیم و همکاران فعلی تو تلگرام کارت عروسیشو برام گذاشته بود و تاریخ عروسیشم چهارشنبه بود!! همون شبم تولد آقای پدر بود و عروس جان هم جلوس داشتن هم برای شام تولد تدارک دیده بودن.. بعدهم گفتم هین چه طرز دعوت کردنه!!

البته که ذکر کرده بود خیلی یرش شلوغ بوده و وقت نداشته و از من خواسته بود به یکی دیگه ام بگم..

القصه که به دوست جان شماره دو زنگ زدم که گفت جلوس مامانمه و نمیتونم بیام و منم گفتم نمیرم و بعدم باهم به این نتیجه رسیدیم که دعوت زوری بوده که دقیقه نود خبرمون کرده!

به دوست جان شماره یک هم اس زدم که البته جواب نداد

امشب دیدم عروس مذکور دوباره تو تلگرام پیغام گذاشته که گوشیم خراب شده و...فلانی جواب نداده بهشون بگو!!!!

درحالیکه بسی متعجب بودم رفتم بالا تصویر کارت و مجدد دیدم و ملاحظه نمودم روز چهارشنبه اس ولی تاریخ ۱۶ هم!!!!!

ضمن اینکه از قضاوت عجولانه بر اثر کم توجهی خودم شرمسار شدم ( از این سوتیا متاسفانه زیاد داشتم) از اینکه یه عروسی رو از دست ندادم بسی شاد گشته و از همون آن تا کنون در خودم مقرورم (از مصدر قر دادن) 

این کلید اسراره! وقتی فرزند خلفی باشی و عروسی دوستتو به تولد بابات ترجیح ندی خدا هم تاریخ عروسی رو میندازه عقب!بعله 😏


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۳
سپیدار

نظرات (۱)

:))))
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.