خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شمع های همیشه روشن ۲

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ب.ظ

🌹🌹🌹🌹
.🌻چگونه گمراه و درمانده خواهد شد کسى که خداوند سَرپرست و متکفّل اوست . چطور نجات مى یابد کسى که خداوند طالبش مى باشد. هر که از خدا قطع امید کند و به غیر او پناهنده شود، خداوند او را به همان شخص واگذار مى کند🌻
.
عیدتون مبارک


امروز از بس خوابیدم مث خمیر نونوایی ور اومدم
امروز آقای پدر کشیک حرم داشتن و چون جمعه بود منم با مامی همراهی کردم و رفتیم
دعای ندبه هم بودیم و دیگه وسطاش من چرت میزدم!
برگشتنا تو مترو چشامو بستم و خوابم برد خوابم میدیدم ولی چون صندلی کنار راهرو بودم هی سر میخوردم و بیدار میشدم
بعد صبحانه دیگه نتونستم طاقت بیارم و رفتم خوابیدم یک ساعتی
بعدش بالاجبار یه جا رفتیم عید دیدتی که اعلان جلوس نموده بودند( پس لرزه های عید نوروز) ساعتای 4 دوباره خوابیدم!! 
الانم قصدم خوابه!!!
از اینکه اینقدر بی حاصل بودم اصلا راضی نیستم
شاگردای سر خوشمم نمیان دوره هاشونو تموم کنن 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۸
سپیدار

نظرات (۳)

۱۹ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۳۴ نرگس نورعلی وند
خوش بحال مشهدی ها!!! خادم الرضاها!
پاسخ:
:)
شما دچار "شولکص" شدی!
پاسخ:
وات؟؟؟
عید شما هم مبارک:-)) 
تولیت حرم هم کاندید ریاست جمهوری شد:-| 
پاسخ:
موچکرم -__-
بعله 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.