خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اولین خواستگار

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ب.ظ

بالاخره اولین خواستگار پاشو تو خونه ی ما گذاشت!!

ولی خب به نتیجه ای نرسیدیم

خواستگار قرقی عزیزمو میگم 



از صبح قرار بود در خدمت خواهر جان بریم خرید هدیه روز مرد و تعویص شلواری ک برای تولد ددی خریدم و کوچیک بود و یه فروشگاه لباس هم بین راه

قبلش بالاخره طلسم شکست و رفتم همون باشگاه ورزشی نزدیک خونه و ثبت نام کردم برای ایروبیک. البته که ایروبیک قدم اوله باید ببینم وضعیت در چه حاله که همونجا ادامه بدم یا نه!؟ 

به شاگردامم اس زدم خودم بلکه به خودشون بیان اولی که هنوز خبر نداده دومیم قرار شد دیگه از پنجشنبه بیاد

با این وضع از پنجشنبه روزهای فرد پرتری خواهم داشت :)

چندین پیشنهاد خیاطیم داشتم که سر تصمیمم موندم و رد کردم


راستیییییییی!!! 300 و خورده ای پیغام به زبان انگلیسی (ظاهرا) در هرزنامه ام اومده!! اینا چین و کین و چطور پاکشون کنم؟؟؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰
سپیدار

نظرات (۲)

قسمت نبوده
انشاالله خواستگار بعدی
آرزوی بهترین همسر برای قرقی خانوم شما رو دارم
پاسخ:
انشاالله
خیلی ممنون از دعای خیرتون
مهریه رو کم بگیر وصلتشون سر بگیره>:) 
پاسخ:
نه دیگه از سر راه ک نیاوردمش

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.