خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شهر پر حوصله

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۳۹ ب.ظ

اگر تا امروز نمایشگاه " مشهد دوست داشتنی " رو ندیدین پیشنهاد میکنم برین ببینین

به نظر من که خیلی جالب بود

منتهی با یه آدم پر حوصله برین ببینین! نه یکی که فقط میخواد یه دوری بزنه و فرار!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۲
سپیدار

نظرات (۲)

۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۵۱ نرگس نورعلی وند
خب چیه؟ کجاست؟ چرا توضیح نمیدین؟
پاسخ:
اسمش "مشهد دوست داشتنیه " تو مشهده تو بولوار کوثر
مشهد و از قدیما نشون میده تا زمان انقلاب...دکور چیدن و تیاتر و فیلمای کوتاه و ...خیلی باحاله..مث یه شهرک کوچیک درست کردن
۲۳ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۵۴ نرگس نورعلی وند
چه خوب. پس چی میگن یه عده که تو مشهد جلوی کارای هنری رو میگیرن!؟ لابد انتظار دارن جلوی ابتذال در خرقه‌ی فرهنگ و هنر گرفته نشه! نه؟
پاسخ:
احتمالا منظورشون کنسرت و اینجور کاراست

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.