خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خامه ی کیک

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ب.ظ

امروز به زور ددی رو راهی کردم بریم اول زیست خاور جهت انجام کاری (یه عالمه غر زدن البته) و بعدم رفتیم کوهسنگی
اونجا رو دوست دارم خاطرات کودکیم و به یادم میاره و قایق سواری وسط استخرش...

 


همچنان بهار که میشه گلکاری قشنگش ادمو مجذوب میکنه



 موزه خراسان هم که فکر میکنم تقریبا بتازگی اونجا افتتاح شده باشه ( مثلا چند ماهه اخیر) متشکل از 3 طبقه که همکفش سنگهای زینتی بود و چقدر هم زیبا

و بقیه هم شامل عکس و قرآن های خطی قرنهای گذشته و لوازم و .. من عاشق موزه و متعلقات قدیمی هستم با اینحال فکر کردم با عکاسی خودمو از لذت زیباتر دیدنشون محروم نکنم و قطعا تو اینترنت سرچ کنین با بهترین کیفیت عکساشو میبینید
تنها یک در بود که ازش عکس گرفتم چون عاشق درهای قدیمیم به خصوص از این نوعش



ازونجایی که صبح هم ورزش بودم (هنوز کمی تا قسمتی لهم) و برگشتنی فقط یک شربت عسل خوردم به شدت گشنه شدم تا جایی که ممکن بود برگای درختارو بخورم..برام بستنی اصغر مشتی نخریدن (تو راه ندیدیمش) بین راه پیتزا هما توقفگاه ما بود که البته خوردن پیتزا هم پیشنهاد مامی بود

عیر ما دو زوج اونجا بودن که یکیشون زوج مزدوج و دیگری زوج دوست بودن! اینو خیلی راحت میشد اول از ظواهر و طرز رفتار و صحبتاشون و حتی مدل نشستنشون فهمید و بعد هم از خوردنشون!
اولیا هرچی سفارش داده بودن خوردن (و شایدم باقیشو با خودشون بردن ) ولی دومیا یه عالم سیب زمینی سس زده ی دست نخورده رو میزشون موند و از هر پیتزا بیشتر از نصفش!
این افاده ها و اسرافها هم جزو کلاسه!!
ما که هر جا میریم تا جا هست میخوریم جا که تموم میشه ظرف یکبار مصرف میگیریم و میبریم تازه بعصی وقتا نوناشم میبریم ریز میکنیم واسه گنجشکا و کبوترای حیاطمون
زشته؟بده؟
خلاصه با دوست دختر/پسر هاتون میرین بیرون همونقد که میتونین ببلعین سفارش بدین یا باقیشو ببرین بیرون به یکی ک نیازمنده بدین یا اصلا برای جوجه و گربه و این جانورهایی که بیرون میبینین بریزین بخورن!
همه که خوب تو اینستا و درد و کوفت ادعای حمایت از حیوانات و این چیزارو دارن!!!!!


اینم کیکیه که برا روز پدر درست کردم و خامه ها شل شد ریخت مجبور شدم ماست مالیش کنم به این صورت

به هر حال مهم مزه شه که خیلی عالی بود

گذاشتم که ببینین و دلتون بخواد ولی دستتون نرسه 😑

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴
سپیدار

نظرات (۴)

موزه خراسان کجاس دقیقا؟
من که هر وخ با دوس دخترام جایی میریم همه ظرفا رو می لیسیم..تازه بعدش ظرفا رو هم میشوریم!
این کیکه؟ یا بستنی شکلاتی آب شده:؟ کاکائوی زیادیم خوب نیستا..ضرر داره
ضمنا جونموم بالا اومد تا عکسای پرحجمت بالا اومد..همه که مثه شما اینترنتی پر سرعت ندارن! 
هوای قشر آسیب دیده رو هم داشته باش!
پاسخ:
تو پارک کوهسنگی

اااااه :))) 

این یه کیک خیلی خوشمزه بووود! زیادم شکلات نداره قیافش اینطوریه

اره حجمش زیاد بود حوصله نداشتم کم کنم حالا درست میکنم
این کیکه چه دوست داشتنیه:)))))) میشه اسمشو بگین یا رسپی بدین؟؟؟ دی: اگه زحمتی نیست البته(:
پاسخ:
:)))
اسم نداره عزیزم پودر کیک آماده ی شاهنگ روشم اول شکلات تخته ای اب کردن ریختم یه لایه نازک بعد خامه قنادی ریخنم که خامش باز شد مجبور شدم اینجوری رو کیک بهمش برنم ابر و باد شه :)))
فقط کیک>:) 
پاسخ:
حداقل بگو کیک تو طبیعت :))
سلام

پست مشهد گردی رو خودندم.
میشه بگی کجا  برای خرید    "  نخود   کشمش   توت     زرشک   آلوبخارا   نبات  و  عناب "  خوب و باکیفیت تره ؟؟؟؟


اگه 2 روز آدم مشهد باشه  بین امام رضا 16 -18    کجا ها رو میشه  رفت و دید.  ؟؟؟
تو این فاصله کجا ها ارزش دیدن داره ؟؟؟ ( با ماشین و دربست و ...   ) .مترو  نه.

خودت اگه بودی تو 2 روز چه جوری برنامه ریزی میکردی و کجا ها رو می رفتی ؟؟؟
کوهسنگی ؟ پارک ملت ؟  باغ وکیل اباد  ؟ دریاچه وکیل آباد ؟ باغ گیاهشناسی مشهد ؟؟؟

کدوما رو میشه تو یه روز رفت ؟ 
طرقبه هم  جزو برنامه هست.  بازار بعثتش.   اونجا برای خرید  خوبه ؟؟؟؟

برای دختر بچه 2-3 سال کجا میشه لباس ملوس خرید؟؟؟



پاسخ:
سلام

اون نوع خوردنیجات اگه قصد رفتن به طرقبه دارین از همون بازار بعثت بخرین که خیلی داره اونجا
خب اگه نخواین تا لنگ ظهر بخوابین و همون 7و 8 صبح راه بیافتین میتونین اول برین پارک ملت که الان هوای خوب و گلکاری زیبایی داره
قبلشم بین راه پارک کوهسنگیم هم قشنگه هم داخلش یه موزه داره که دیدنش 1ساعت وقت میبره
زیست خاور هم همون مسیر کوهسنگیه از بازارای قدیمی ولی هرچی اونجا هست جاهای دیگم هست اگه وقت ندارین! چون زودتر از 10 مغازه ها باز نمیکنن
بعدم برین طرقبه که اگه روز تعطیل رسمی نباشه تا قبل ساعت 1 ظهر ترافیکش نسبتا خوبه ولی بعد ممکنه شلوغ بشه.اونجا نهارم میتونین میل کنین ولی از بازار بعثت جز عناب و زرشک و اینطور چیزا چیز دیگه ای نخرید بهتره تو شهر قیمتا مناسبتره
مثلا الماس شرق به نظرم بهتره همه چیزم میتونین ازونجا بخرین حتی همین خوردنی جات
باغ وکیل اباد هم نرسیده به طرقبه اس
به نظرم کوهسنگی و باغ وکیل آباد و طرقبه رو میتونید تو یک روز بینید البته کمتر از یکروز وقت میبره! میتونید عصر همون روزم برین الماس شرق برای خرید (البته تو مسیر دیگه ایه و از وکیل اباد و طرقبه دوره)
ویلاژ توریستم تو جاده طرقبه اس اما همونطور ک گفتم قیمتهای داخل شهر مناسبتره..اونجا هم همه چیز داره
کنار ویلاژ توریست چندتا فروشگاه لباس هست یکیش زیپ اسمشه بعد از کوچه ی کنار پارکینگه لباس بچه زیاد داره
اگه قیمت براتون مهم نیست تو خیابون احمد اباد و راهنمایی جنسای تک هست
به نظر من بازارها رو صبح تا ظهر برین که هم خیابونا خلوت تره هم مغازه ها .ظهر بعد نهار برگردین استراحت کنین و زیارت
نزدیک حرم هم بازار جنت هست پیاده ام میتونین برین تا اونجا
اونجا رو هم میتونین مثلا بعد غروب برین
یکروز کوهسنگی و موزه شو پارک وکیل آباد و طرقبه رو انتخاب کنین و عصر زیارت و بازار جنت
روز بعدم برین الماس شرق که احتمالا تا ظهر طول بکشه چون 10 به بعد مغازه هاش باز میشن
باز عصرشم میتونید زیارت برین و یه موزه ام تو خود حرمه اونم ببینین

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.