خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

قر روبیک

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ق.ظ

امروز اولین جلسه کلاس ایروبیک بود

خیلی خوب بود

من الان گشنمه!!

شاگردام تا دو هفته دیگه تعطیلن :(  هم بده و هم خوب!

هرچی حقوق و عیدی داشتم خرج کردم :/ خدا لعنتشون کنه که حقوقامونو ساعتی 2تومن زیر اشل ریختن نامردا برای اسفند.. حالا بماند که سختی کار و اوپنم نمیدن!

دوبار رفتم برای چهار متولد این ماه هدیه بگیرم و هر دوبار برای خودمم خرید کردم.لازم بودن البته -_-

اوضاعم کمی تا قسمتی قاطیه باید بشینم و حساب و کتاب کنم و یک تصمیم درست بگیرم!



پ.ن: خیلی دوس دارم بدونم بعضی آدما چی زدن و با چه دوزی بوده که هنوز متوهمن؟؟؟؟

اونایی که دم اینا رو گرفتن چی؟؟؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴
سپیدار

نظرات (۲)

ایروبیک؟

استغفرو ا..... واتوب الیه!
پاسخ:
یا الله حاج آقا 
۲۴ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۱۰ نرگس نورعلی وند
حالا چرا تو ایران ما کلاس رقص نداریم؟ چرا خود خوری میکنیم آخه.
رقص هم لازمه. مهم اینه که فقط واسه شوهرت برقصی که گناه نشه.
پاسخ:
داریم اتفاقا منتهی همه یواشکین مثلا 😆

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.